سپاه 27 مرکز تزریق واکسن در سیستان و بلوچستان افتتاح کرده است



عظیم جوانمرد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شریان کرونر دیگری در سیستان و بلوچستان گرفته شد و برای کنترل بیماری نیاز به مدیریت مناسب داشتیم.

وی افزود: در این موج جدید ، برای کنترل ویروس تاج و انواع بعدی آن ، دلتا و دلتا پلاس که ترکیبی از انگلیسی و چینی هستند ، به چندین فاکتور از جمله زایمان ، تخت ، اکسیژن و دارو و خدمات مورد نیاز بیماران عروق کرونر در یک زمان یک تخت است و بعد از آن همه باید در نظر گرفته شوند.

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان با تأکید بر اینکه پیشگیری و رعایت پروتکل ها اساس اصلی پیشگیری از بیماری است ، خاطرنشان کرد: بر این اساس بیمارستان نبی اکرم با 76 تخت در سیستان و بلوچستان ابتدا تخت های لازم را از 10 تا 60 تختخواب برای خدمات. “شما بهتر است 19 نفر را به بیماران کووید اضافه کنید و اکنون در دسترس آنها است.

وی ادامه داد: در اقدامی دیگر با افزودن دو دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری ، ظرفیت اکسیژن بیمارستان که قبلاً 350 لیتر در دقیقه بود به 1600 لیتر افزایش یافت و واحد دیالیز این مرکز درمانی به گونه ای طراحی شد که بیماران کرونر در صورت لزوم می تواند بیمارستان را ترک کند. “ترک نکن.

جوانمرد گفت: راه اندازی بخش PCR و آزمایش كامل و كامل شناسایی مولكولی اقدام دیگری بود كه در دستور كار قرار گرفت ، زیرا این بخش دومین مركز آزمایش PCR در سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: علاوه بر این ، تهیه کادر پزشکی و پرسنل مورد نیاز بیمارستان در این مدت در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس متخصصان داخلی ، عفونت ریه و قلب برای خدمات بهتر و قابل قبول تر در بنابراین به نیاز به کمک خارجی نیاز است. “ما نداریم.

بیشتر بخوانید  از المهناز تا الاحوازیه علیه مردم نجیب خوزستان

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان با تأکید بر اینکه بیمارستان 76 تختخوابی نبی اکرم (ص) کاملاً در دسترس بیماران کرون است ، ادامه داد: به جز توزیع ماسک و موارد بهداشتی و ایمنی توسط پایگاه قدس بین واحدها و مکانها چندین وظیفه دیگر در دستور کار بود که دانشگاه علوم پزشکی آنها را درخواست کرد و حدود 200 نفر از کارکنان پزشکی از مناطق مختلف سپاه در کشور فراخوانده شدند و به سیستان و بلوچستان فرستاده شدند که اکنون در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی است.

جوانمرد به دلیل کمبود تخت و نگرانی شهروندان افزود: در حال حاضر سه بیمارستان تخصصی سیار تخصصی به مردم استانهای کرمانشاه ، کرمان و مشهد خدمت می کنند و در حالت آماده باش هستند تا علوم پزشکی و استاندار بتوانند فعالیتهای خود را در هر مکان سفارش دهند. بیمارستان فوقانی در استان کرمانشاه واقع شده است و به مردم خدمات ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید