90 معدنچی غیرقانونی در استان کرمانشاه کشف شدند



سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس اسلام آباد گراب مبنی بر وجود تعداد زیادی معدنچی غیرقانونی در یکی از محلات این شهرستان ، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران توانستند انبار محل نگهداری معدن کاران را شناسایی و از آنها به صورت غیرقانونی استفاده کنند و پس از مشورت با مراجع قضایی بررسی های لازم را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این بازرسی 72 کارگر معدن غیرمجاز کشف شد که به گفته کارشناسان 17 میلیارد ریال ارزش دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به معدنچیان پیدا شده در شهر دالاهو گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس دالاهو از وجود تعداد زیادی معدنچی در شهر صنعتی آن شهر ، موضوع بر روی دستور جلسه. “

وی ادامه داد: ماموران توانستند انبار محل نگهداری معدنچیان را شناسایی و از آنها به طور غیرقانونی استفاده کنند و با انجام اقدامات اطلاعاتی بررسی های لازم را انجام دهند.

سردار جاویدان گفت: در این بازرسی 18 کارگر معدنچی غیرمجاز به ارزش 7 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

سرانجام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد و آنها را در جریان دادگستری برای صدور احکام لازم قرار داد.

بیشتر بخوانید  مراسم عروسی مجلل پریناز ایزدیار با حضور بازیگران

دیدگاهتان را بنویسید