دستگیری اعضای شورای شهر برای فروش آرا – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



حجت الاسلام شکرالله بهرامی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات قوه قضائیه نیروهای مسلح در زمینه تعهدات خود برای حفاظت از سلامت و حفاظت از انتخابات اخیر گفت: از نیروهای مسلح در رابطه با جرایم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری سمینارهای مختلف آموزشی و کنفرانسها در اقصی نقاط کشور ، ایجاد شعبات ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگاههای نظامی در سراسر کشور ، ایجاد ستادی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جلسه ای با فرماندهان انتظامی و نظامی و از ایست های بازرسی مرزی بازدید کرده و آمادگی نیروها را برای نظارت و مقابله با اقدامات امنیتی کنترل و کنترل کنید.

وی افزود: افسران قضایی همچنین از مراکز رای دهی در سراسر کشور بازدید می کنند و روند ایمن سازی صندوق های رأی ، حضور کارکنان سازمان در ستادها را برای انتخابات مستقیم در زمینه وظایف و نظارت بر اخبار و رویدادهای امنیتی و هدف قرار می دهند و افسران را هماهنگ می کنند. . مأموریت این سازمان دفاع از انتخابات است.

رئیس قوه قضاییه نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی با وجود همه توطئه های استکبار و عوامل منطقه ای. اش این انتخابات کلیدی بدون نگرانی و چالش امنیتی زیادی صورت گرفت.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: نظارت بر اطلاعات در داخل و مرزها و اقدامات پیشگیرانه مانع از هرگونه حرکت ناامیدانه گروههای معاند که قصد نفوذ و اقدام را دارند ، می شود و اعضای نیروهای مسلح در مرزهای غربی ، شمال غربی حضور دارند. “شرق و جنوب شرقی آمادگی نیروها را ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید  خواص گزانگبین و ترنجبین ؛ خوردن گزانگبین و ترنجبین برای تنبلی تخمدان

وی خاطرنشان کرد: چندین درگیری بین طرفداران کاندیداهای شورا در چندین روستا به دلیل مداخله به موقع مأموران اجرای قانون به چالش امنیتی تبدیل نشده و با مدیریت صحیح صحنه ، از بروز حوادث جلوگیری شده و بلافاصله حوادث به مراجع قضایی گزارش می شود سازمان نیروهای مسلح توصیه ها و دستورات قضایی لازم را گزارش و ارائه می دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با توجیه و آگاه سازی نیروها توسط قضات سازمان و تلاش فرماندهان و حلقه ها بازرسی ، دادرسی و محافظت از اطلاعات نیروهای مسلح بی نظمی های انتخاباتی زیادی وجود دارد که بالندگی سیاسی و بصیرتی بالای نیروهای مسلح را نشان می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین حال ، با اطلاعات ، راهنمایی و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد پیش از انتخابات تهران ، اعضای باند خرید و فروش رای از شورای شهر ، کلیه افراد غیرنظامی شناسایی و دستگیر شدند. در شهر پردیزان. “

دیدگاهتان را بنویسید