سوخت رسانی به تاکسی های کرمانشاه سریعتر است



ایسنا / کرمانشاه رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از توزیع نازل از 14 پمپ بنزین LNG برای سهولت در سوخت گیری ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی گفت: با پیگیری های سازمان از استانداری کرمانشاه برای جلوگیری از تأخیر در سوخت گیری تاکسی ها ، 14 ایستگاه خدمات LNG نیاز به نصب نازل مخصوص حمل و نقل عمومی در کرمانشاه دارند.

شهبازی گفت: در شرایط کاهش سهمیه بنزین تاکسی ، انتظار در صف های طولانی سوخت گیری بنزین ، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر روانی ، نه تنها باعث ضرر رانندگان اینگونه وسایل نقلیه شد بلکه به دلیل خروج تاکسی ها از مأموریت آنها بود. چرخه. این شهر همچنین ترافیک مسافران را مختل می کند و مردم را گیج می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: با درخواست های مکرر و پیگیری مستمر این سازمان ، خوشبختانه 14 نازل در ایستگاه های خدمات CNG به طور انحصاری تاکسی های مجهز به گاز در نظر گرفته می شوند که این باعث کاهش زمان بارگیری تاکسی ها می شود. “

این مقام مسئول با بیان اینکه 95 درصد تاکسی های کرمانشاه در حال سوختن گاز هستند ادامه داد: معادل پیگیری و هماهنگی با شرکت ملی نفت و همچنین با درخواست سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرمانشاه است. “برای تسهیل حمل و نقل عمومی ، ایستگاه خدمات LNG به سوخت گیری تاکسی های شهری اختصاص داده شده است تا حداقل از اتلاف وقت مسافران شهری جلوگیری کند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  پیامبر به چه کسانی می گویند هدیه ششم

دیدگاهتان را بنویسید