روسیه به انگلیس هشدار داد: به کریمه نزدیکتر شوید ، خون مردم شما درب خود شما است


به گزارش گروه بین الملل گروه اخبار فارس ، پس از اصرار انگلستان دولت روسیه هشدار جدی درباره قانونی بودن ورود ناوشکن به آبهای شبه جزیره کریمه داده است.

میخائیل پوپوف ، معاون شورای امنیت ملی روسیه چهارشنبه شب به انگلیس هشدار داد که اگر کشتی های جنگی این کشور بار دیگر به کریمه نزدیک شوند ، ملوانان و خدمه آن آسیب خواهند دید.

در تاریخ 2 ژوئیه ، یک ناوشکن انگلیسی پس از حمله نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه ، اخطار مربوط به یک کشتی جنگی را شلیک کرد و هشدار مربوط به یک جنگنده روسی را بمباران کرد.

به گزارش رویترز ، پوپوف در مورد اظهارات نخست وزیر انگلیس و وزیر امور خارجه مبنی بر احتمال ورود مجدد ناوشکن به کریمه هشدار داد و گفت: رفتار و واکنش لندن پس از حادثه “غیرقابل درک” است.

وی گفت: “چنین اقداماتی در آینده با سختگیرانه ترین روش ها از روسیه روبرو خواهد شد ، صرف نظر از اینکه صاحب دولت است”. “ما از مخالفان خود می خواهیم با توجه به توانایی های ارتش روسیه با دقت فکر کنند که چنین تحریکاتی ارزش خطر را دارد.”

براساس این گزارش ، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد: “دولت انگلیس در کشتی ها و شناورهای این کشور که از آنها برای اهداف شدید استفاده می شود ، حضور ندارد. از جانسون و راب می پرسم خانواده “در مورد ملوانان انگلیسی که خونشان روی گردن شما خواهد بود چطور؟”

در حال تکمیل …


بیشتر بخوانید  مدارس تعطیل شد | برف و یخبندان مدارس را تا چه روزی تعطیل کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید