دبیر نظامی تل آویو: ما باید برای ایران هسته ای آماده شویم


به گزارش گروه بین الملل فارس ، بنی گانز وزیر دفاع اسرائیل خواستار تغییر برنامه های این رژیم برای مقابله با سلاح های هسته ای ایران شد.

صبح روز پنجشنبه در مراسمی در آکادمی نظامی اسرائیل در تل آویو ، گانز گفت: “در برابر بزرگترین تهدید ما ، یعنی دستیابی به سلاح هسته ای توسط ایران ، ما چاره ای نداریم جز تقویت نیروهای خود ، با اتکا به سرمایه انسانی و سازگار کردن “ما برنامه های خود را نداریم.”

طبق وب سایت «زمان اسرائیلوی از کابینه جدید اسرائیل خواست اقدامات لازم را برای حفظ برتری نظامی در نیروهای امنیتی رژیم انجام دهد.

وزیر دفاع اسرائیل ، قاتل کودک افزود: “همه این تهدیدها ما را ملزم می کند تا آمادگی خود را برای انجام مأموریت ها ، نه فقط با کلمات ، افزایش و تسریع کنیم.”

گانز وی پیش از این با ادعای اینکه آنها مانع از سلاح هسته ای شدن ایران می شوند ، ادعا کرد تل آویو این کار را در زمان مناسب و در مکان مناسب انجام خواهد داد.

از زمان روی کار آمدن در ماه های اخیر ، کابینه جدید اسرائیل در تلاش است تا با اعزام مقامات اسرائیلی به ایالات متحده و دیدار با مقامات آمریکایی و امضا کنندگان شورای امنیت سازمان ملل ، از احیای توافق هسته ای با ایران جلوگیری کند.

پیش از این ، الی ضمیر ، معاون سابق ستاد ارتش اسرائیل هشدار داده بود که ارتش فقط از حداقل توانایی و آمادگی برای مقابله با تهدیدات در مناطق مختلف برخوردار است. (اطلاعات بیشتر)

بیشتر بخوانید  تصاویری باور نکردنی از بارش تخم‌مرغی تگرگ‌‌ در کرمانشاه! + عکس

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید