کنترل ویروس کرونا با 28 بیمارستان تخصصی و 12000 کادر پزشکی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرسرتیپ کیومرث حیدری در مراسم افتتاح بیمارستان 60 تختخوابی ارتش در زاهدان گفت: “عدالت و شایسته سالاری شعار ارتش استان و اصولی است که ارتش سپاه اعلام می کند.”

وی افزود: در رابطه با ولایت ، ایمان نیروهای زمینی و پرسنل خدماتی این نهاد بر این اساس استوار است و همانطور که در سوره حمد می خوانیم ، “عدنا الصراط المستکیم” به معنای مسیر است مقام معظم رهبری در زمان ما. در زمان او پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) راه امت بود و رفتار ، گفتار و کردار او را در نظر می گرفتند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز این رفتارها به عنوان آداب نبوی و علوی برای ما نهادینه شد و در غیبت پیامبر اکرم و ائمه اطهار (ع) ، میانبر وجود ولایت محبوب است فقیه و آیت الله خامنه ای. “دیگری داریم که در همان سوره می گوید بر آنها برکت باد.” “باز هم اعتقاد ما به نیروی زمینی این است که منظور از نعمت ، نعمت بزرگ استان است.

امیر سرتیپ حیدری گفت: “خدا را شکر می کنیم که در زمان خود ما را در مسیر درست راهنمایی کرد و راه او را دنبال کرد. وی بالاترین نعمت را که نعمت استان است به ما عطا کرد و با بهره گیری از این نعمت بزرگ از نیروهای زمینی تشکر می کنیم. “ما آن را در راستای استان نهادینه کردیم.

وی گفت: “ما دو راه را به عنوان راه خوب تشكر كردیم. راه اول اطاعت از ولایت است و راه دوم خوب كار كردن ، انجام كارهای درست و به موقع بودن و اطاعت از دستورات متولیان مسلمین. مسیر این اصول

بیشتر بخوانید  هر هفته 180 پرواز در فرودگاه ساری انجام می شود - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: روزی باید کنترل مداری نیروهای زمینی در نبرد با دشمن مشخص شود.

وی گفت که یک روز باید در زلزله و یک روز در مبارزه با ویروس حضور داشته باشیم ویروس کرونا وی گفت امروز در این استان سیستان و بلوچستان ، که حضرت آقا برای آن دو عنوان زیبا از تنگه احد و یک گنجینه پنهان اعطا کرده است ، ما سپاسگزاریم که موفق به اجرای دستورات پروردگار مقتدا و امام بزرگوارمان شدیم . گوشه ای از خدمات بی اساس نیروهای زمینی در پیش زمینه.

حیدری افزود: ما آمدیم تا بدون ادعا به مسئولان سیستان و بلوچستان خدمت کنیم و روی پاهای خود بایستیم و باید از این مسئولان برای همراهی تشکر کنم. از همان لحظه ورود به استان مورد محبت استاندار قرار گرفتیم و سعی کردم بتوانم خدمات بهتری ارائه دهم. “

باید بگویم بیمارستان تاج بستر 60 تختخوابی ارتش روز چهارشنبه با حضور فرمانده ارتش ، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ، استاندار و جمعی از مقامات استانی در زاهدان افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید