از دربی 96 تا رویارویی لیگ / اگر تاج نبود …!



مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با 6 تیم برتر جدول لیگ برتر آغاز می شود که در جالب ترین آنها استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایسنا ، مرحله یک چهارم نهایی جام فوتبال امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه مسابقه پیگیری می شود. در مهمترین دیدار این مرحله ، پرسپولیس و استقلال در دربی 96 به مصاف یکدیگر می روند ، بنابراین این مرحله ممکن است مهیج ترین مرحله جام امسال باشد. چهارمین مسابقه این مرحله بین خیبر خرم آباد و ملوان در روز دوم آگوست برگزار می شود.

پرسپولیس – استقلال / 19:45

این دربی به دلیل اظهارات و مصاحبه های دو باشگاه علیه یکدیگر احتمالاً یکی از شدیدترین دربی ها است و شاید باید خدا را شکر کنیم که کرونا کار خوبی انجام داد و تماشاگران در این بازی حاشیه ای حضور ندارند. علاوه بر دربی فینال فردا ، می توان پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی بعد از بازی درمورد پرداختی که پرسپولیس قبل از دربی داشته و استقلال نکرد صحبت خواهد کرد!

فرم خوب هر دو تیم در آستانه دربی می تواند نوید یک بازی تاکتیکی خوب را بدهد ، اما این تنها در صورت کاهش حاشیه اتفاق خواهد افتاد. قبل از این مرحله پرسپولیس شاهین بندر عامری و مس نوین کرمان را شکست داد که بازی های ساده ای برای شاگردان یحیی گل محمدی بود و استقلال اولین حریف سرسخت آنها در لیگ برتر بود اما از طرف دیگر استقلال با تساوی سخت تری نسبت به پرسپولیس شروع کرد . این مرحله سپری شد و با پیروزی مقابل هر دو تیم در لیگ برتر پیکان و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی استقلال حضور داشتند و پرسپولیس در این فصل دو بار دیگر با هم بازی کردند که این باعث پیروزی پرسپولیس و تساوی شد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارد و در این بازی سعی دارد سید جلال حسینی و عیسی الکثیر را جذب کند. استقلال بعد از چند هفته غیبت وریا گافوری را نیز در اختیار دارد و فقط میلیچ که قراردادش را با استقلال فسخ کرد از بین رفته است.

گل گهر سیرجان – آلومینیوم اراک / 20:30

علیرضا منصوریان و امیر گالنهوی در کمتر از دو هفته دیگر مقابل هم قرار می گیرند. گل گهر و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر برابر گل گهر و شاگردان Kala-Novi به پایان رسید ، بنابراین منصوریان اولین شکست خود را با آلومینیوم متحمل می شود و بنابراین منصوریان انتقام می گیرد. . البته تقابل این دو تیم با توجه به اینکه آنها تقریباً شانس کسب سهمیه آسیا از لیگ را از دست داده اند و نمی خواهند این شانس را در جام حذفی از دست بدهند مهم است و این ممکن است به جذابیت این مسابقه بیفزاید. .

گل گهر با پیروزی مقابل دو تیم لیگ مس کرمان و پارس جنوبی به این مرحله رسید و آلومینیوم با پیروزی مقابل هواداران و تراکتور به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

فولاد – سپاهان / 21:30

در یک بازی جالب دیگر از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، دو تیم قدرتمند و صنعتی از لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه به دلیل تقابل نکونام و نویدکی ، دو ستاره سابق فوتبال ایران و دو مربی تاکتیکی فوتبال امروز می تواند یک بازی زیبا باشد. البته سپاهانی ها نباید انتظار داشته باشند که بتوانند به اندازه سایر دیدارهای خود در خانه شانس بگیرند ، زیرا فولاد نکونام در این فصل نشان داده است که در اهواز به هیچ تیمی فرصت نمی دهد و حتی نمی بازد اما به هر حال ، همه برای اولین بار است. بله و شاید سپاهان بتواند اولین شکست فصل ذوب آهن را در جام حذفی به ثمر برساند. نتیجه تقابل های این فصل دو تیم دو تساوی با نتایج صفر و صفر و یک بود.

بیشتر بخوانید  آیا مردم در سراسر دنیا مسئله فلسطین را دنبال می کنند؟ مشاهده آمار Google Trends برای حماس

سپاهان در مراحل قبل طلای رفسنجان و خوشه مس را شکست داد و فولاد با برتری مقابل قشقایی و ماشین سازی به این مرحله رسید. هر دو تیم تمام بازیکنان اصلی این مسابقه را در اختیار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید