تضادهای عجیبی در دربی از زبان چهره هاست



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز پایتخت پایتخت است. ما در حال مرور چند مصاحبه جالب برای این بازی عالی هستیم.

صادق وارمیار کاپیتان سابق استقلال: 73 دربی جنجال ایجاد کرده است. محرمی و قلعه نویی طرفین اختلاف شدند. یکی از گل ها را از روی یک پنالتی به ثمر رساندم. آبزاده به من گفت فرزند ، پنالتی نگیر! چون قبل از من ادموند اختر نمی توانست اعتصاب کند. من مانتک عابدزاده را فریب دادم. من هنوز با این ضربه پنالتی استرس دارم.

حسین عبدی ، کاپیتان سابق پرسپولیس: در سال 1970 ، آنها به استقلالی ها گفتند که بیش از دو گل به ما نزنند؟ اینها حرفه های پوپولیستی است. اگر می توانستند بیش از دو گل به ثمر برسانند. آنها همیشه حرفهایی می زنند که مشخص نیست منبع چیست و آیا اصلاً شخصی آنجا بوده است یا نه؟

علی لطیفی: در دربی 1978 ، وقتی هلالی و محمدحانی از پرسپولیس اخراج شدند ، هیچ کس به من نگفت که به پرسپولیس گل نزن ، اما یادم هست که نگهبانان بین دو نیمه با داور عرب صحبت می کردند ، که ما 100000 تماشاگر داریم و اگر چیزی باشد اتفاق می افتد ، ورزشگاه از کنترل خارج شده است. بیرون می آید. داور می توانست در نیمه دوم برخی از بازیکنان خود را اخراج کند اما او این کار را نکرد.

اسماعیل حلالی: دربی 1979 مسابقه فوق العاده ای بود. پس از بازی ، بورومند و نوازی ، رافت و استیل به بازداشتگاه منتقل شدند. آنها یک شب آنجا بودند. در پایان آنها قول دادند و آزاد شدند.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب باغ؛ آیا اتفاقات خوبی در انتظارتان است؟

سیروس دین محمدی: در سال 1979 ، زمانی که بازیکنان به دلیل درگیری دستگیر شدند ، برادر محمد نوازی بسیار استرس داشت. یادم می آید آن روز ، دست و پاهای مهدی هاشمی نسب می لرزید.

مهدی فنونی زاده: مادرم در جریان بازی استقلال پرسپولیس در زیرزمین نشسته و 90 دقیقه آواز می خواند و دعا می فرستاد تا بازی با تساوی به پایان برسد. سه نفر در ایران دوست داشتند بازی استقلال پرسپولیس با تساوی به پایان برسد. یکی قاضی ، یکی رئیس فدراسیون است و دیگری مادر ما.

حمید درهشان: درگیری کالای نو و محرم در سال 72 به دلیل اشتباهات آبران بود. عصر همان روز ، آنها آقایان محرمی ، داداش زاده ، آقای وارمسیار ، آقای گاله نوح و دیگران را بردند تا از آنها س askال کنند. او همچنین داور مسابقه بود. داشتیم صحبت می کردیم که عمو ناسی (نصرالله عبداللهی) ، رئیس استقلال که نمی دانست داور در اتاق است ، گفت او آن روز ما را انداخته است!

دیدگاهتان را بنویسید