رفع موانع ترافیکی در پلدختر /


به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر ، نادیا امرایی روز چهارشنبه در جلسه شورای شهر برای تردد در پلدختر اظهار داشت: ساخت تقسیم کننده و بلوار 50 سانتی متری از میدان امید تا میدان جهاد و ساخت سرعت نی مناسب بین تقاطع خیابان سلمان فارسی و مسجد امیرالمومنین (ع) در شهر پل دکتر الزامی است.

وی افزود: پس از بررسی های لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ، شهرداری ، استان و خدمات فنی استان لرستان ، سرعت نی باید در مکان های لازم در این شهر ساخته شود.

معاون فرماندار پلدختر گفت: سرعت كاه پلاستيكي در روستاي Verkhzard بايد به محل سابق خود بازگردد و قطع قطعه Kondro در بلوار خليج فارس از Pol-Doctor بايد توسط يك فني بررسي شود. دفتر.

وی بر اجرای پناهگاه 100 متری در ورودی شهر پلدختر تأکید کرد و از اداره راه خواست در اسرع وقت پل های مسدود شده در روستای افرینه را باز کند.

امرایی یادآور شد: اداره بزرگراه پلدختر برای اعزام ارتش جاده به شهر مامولان و مکاتبه با مقامات شهری در مورد خط آسفالت بین روستای بونکشاکه و چمیدار باید مکاتبه کند

وی با تمرکز بر رنگ آمیزی آسفالت بین پمپ بنزین چقروند و میدان امام حسین (ع) در حوالی بزرگراه پلدختر افزود: این اداره باید روشنایی بزرگراه را در ورودی بزرگراه باز کند تا ورودی شهر را دنبال کند.

معاون فرماندار پلدختر گفت: با هماهنگی بنیاد مسکن ، شهرداری مامولان ، پلیس راهور و فرمانداری پلدختر ، باید یک بوم سریع به جای سیل زدگان در مامولان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید  حمله راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

وی بر اعمال فوری سرعت مجاز در خیابان ابن سینا تأکید کرد و افزود: اعمال محدودیت سرعت در معابر در محل سیل زدگان ، رفیوز در خیابان شهید سپهبد حاج کاظم سلیمانی و حدفاصل میدان امید تا جهاد است. علائم در شهر پلدختر.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید