هفتمین روز درگذشت داریوش گافاری روز پنجشنبه در بهشت ​​زهرا برگزار می شود



به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این مراسم در روز هفتم درگذشت داریوش گافاری فردا پنجشنبه 24 تیرماه از ساعت 9:30 صبح تا 11 صبح در بهشت ​​زهرا (س) برگزار می شود.

مرحوم داریوش گافاری ، روزنامه نگار ، دبیر و مدیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و فعال رسانه ای در کشور ، پنجشنبه گذشته در تهران پس از بیماری درگذشت.

وی یکی از مبارزان و شهدای هشت سال حفاظت مقدس و تقریباً سه دهه در زمینه های مختلف خبری از جمله خبرنگار پارلمان و دولت ، دبیر یک گروه سیاسی ، رئیس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و رئیس بود. مراکز ایرنا در استانهای کوم و البرز. دفتر نوشهر در غرب مازندران واقع شده بود.

گرچه سال گذشته از بیماری سختی رنج می برد ، اما روزنامه نگار فقید کار حرفه ای و جدی خود را تا روزهای آخر ادامه داد.

گافری ، متولد دسامبر سال 1981 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، پیش از جشن 50 سالگی در کنار خانواده و همکارانش ، این دعوت را در بیمارستان شریعت تهران پذیرفت و روح او از این دنیای فانی پر شده است.

پیکر مرحوم غفاری ، روزنامه نگار ، دبیر و مدیر فداکار و فداکار خبرگزاری جمهوری اسلامی که فعالیتهای خبری خود را تا آخرین روزهای زندگی خود علی رغم سرطان ادامه داد ، توسط خانواده ، همکاران و مدیر عامل ایرنا دیدار شد. بهشت زهرا دفن شد.

بیشتر بخوانید  مردان رمانتیک تر هستند یا زنان ؟

دیدگاهتان را بنویسید