با اتحاد و انسجام می توانید وسایل توسعه کلی کرج را فراهم کنید



طبق گزارش ها خبرآنلاین ازالبرز؛ “عزیزاله شهبازی” در جلسه اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج که روز چهارشنبه در سالن هیئت رئیسه حوزه انتخابیه استاندار برگزار شد ، افزود: این انتخابات در شرایط بسیار حساس و مشارکت قابل توجه مردم برگزار شد. درک بالایی از تهدیدها و بینش ها را نشان می دهد. “این عمق سیاسی مردم بود.

وی ضمن تبریک به همه اعضای منتخبی که در انتخابات شرکت کردند و توانستند به مردم رأی دهند ، ادامه داد: هنگامی که در این انتخابات موفق شدید ، باید فعالیت بیشتری به مردم بدهید تا اعتماد به کارمندان خود را تقویت کنند.

شهبازی گفت: اعضای منتخب شورای ششم کرج غالباً افراد باتجربه و باتجربه ای هستند اما اشراف در قوانین و مقررات جدید و ارائه طرحی و ترسیم افق شهر و همچنین انتخاب صحیح شهرداری یکی از مهمترین مسئولیتهای اعضا است.
وی افزود: اول از همه ، پرداختن به موضوعات اجتماعی در کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است و شورای ششم در این زمینه باید برنامه محور باشد و با استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و علمی مسیر حرکت خود را مشخص کند و در این مسیر حرکت کند. . “

استاندار البرز افزود: البته سند برنامه ریزی البرز با کمک نخبگان دانشگاهی و بهترین کارشناسان استان تهیه و تدوین شده است که این نیز کمک موثری در رسیدن به اهداف توسعه شهری خواهد بود.

وی گفت: در چارچوب وحدت و انسجام بین سیزده عضو شورای ششم و با همکاری سایر دستگاه ها و نهادها می توانید اعتماد مردم را پیدا کنید ، زیرا ما به عنوان یک مجری در سایه این هم افزایی موفقیت های ارزنده ای برای استان. “

بیشتر بخوانید  سکه ارزان شد | قیمت سکه یکشنبه 5 تیر

شهبازی افزود: حاشیه های مخرب ، عقب ماندگی و ماندن در گذشته ، برخورد با پروژه های پیش پا افتاده و تمرکز بر اقدامات تبلیغاتی بدون نتایج ملموس برای مردم ، می تواند زمینه شکست و دلسردی مردم را فراهم کند.

وی گفت: من در دوره پنجم با اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری کرج همکاری سازنده دارم و این روند تا پایان مسئولیت من با اعضای شورای ششم ادامه دارد و از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد.

سپس هر یک از اعضای جدید شورای اسلامی شهر کرج خود را معرفی و برخی از اهداف و برنامه های خود را توضیح داده و از استاندار البرز خواست تا در این زمینه آنها را همراهی کند.
46

دیدگاهتان را بنویسید