اختصاص بیش از 2000 واحد مسکونی به مددجویان اجتماعی – اخبار تهران – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم؛ مراسم واگذاری 2075 واحد مسکونی به مددجویان مددکاری اجتماعی در 29 استان کشور در سومین روز از هفته اجتماعی با حضور رئیس سازمان بهزیستی اجتماعی و جمعی از مسئولان مسکن و همچنین مسئولان حضور مجازی مدیران کل و کارمندان مسکن در خدمات رفاه اجتماعی استان ها.

علی ربوبی ، رئیس دبیرخانه مسکن سازمان مددکاری اجتماعی در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های سازمان رفاه اجتماعی در سالهای اخیر توانمندسازی اقتصادی جمعیت هدف و کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت پوشش است. ، از جمله افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار و فرزندان مرخص شده. “از خانه های شبانه روزی ، بازپرداخت و غیره یکی از راه های توانمندسازی است.

وی با اشاره به اینکه مساعدت مسکن برای جامعه هدف کمک های اجتماعی در قالب 7 طرح اجرا می شود ، گفت: این پروژه ها برنامه هایی برای حمایت از مسکن برای خانواده های حداکثر 2 عضو معلول با مشارکت بنیاد بنیاد است. افسران انقلاب اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی ، برنامه حمایت از تأمین مسکن خانوارهای روستایی تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، یک طرح ساختمانی واحدهای مسکونی برای افراد دارای معلولیت شدید و بسیار شدید و زنان سرپرست خانوار در سه دهک آخر اردوگاه ساختمانی خاتم الانبیا ، پروژه حمایت از تأمین مسکن ایتام با مشارکت سازمان برنامه و بودجه و صندوق توسعه ملی ، پروژه حمایت از تأمین مسکن برای خانواده های ساکن در مناطق روستایی و و شهرهای کمتر از 25000 نفر با مشارکت بسیج سازندگی ، پروژه مشارکت در ساخت مسکن با همکاری قرارگاه نگهبان زمین سپاه پاسداران و پرداخت یارانه ساخت ، خرید ، تعمیر و اجاره مسکن از منابع سازمانی و مشارکت اهدا کننده.

بیشتر بخوانید  تصویب افزایش 47 درصدی قیمت شیر ​​خام / صادرات شیرخشک و دام - اخبار کشاورزی - اخبار اقتصادی تسنیم

رابوبی افزود: از زمان تشکیل سازمان مددکاری اجتماعی در چارچوب این پروژه ها و با مشارکت سازمان های همکار ، 142 هزار و 480 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان امسال 20 هزار واحد مسکونی دیگر به بهره برداری برسد. “ساخت 33000 واحد مسکونی در کشور نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید