“تاج” به دلیل سهل انگاری مسئولان باعث “تصادف” در “مهران” شد – اخبار ایلام – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ایلامبه دلیل پخش شدن تاج و حمله این ویروس در استان ایلام و افزایش تعداد قربانیان و آلوده ها ، برخی از شهروندان ایلامی هنوز موضوع ویروس کشنده را جدی نگرفته اند. و ستاد استانی در برابر کرونا نیز بر استفاده صحیح از ماسک و فاصله اجتماعی تأکید دارد ، اما متأسفانه به دلیل عدم توجه عمومی به فاصله اجتماعی و اصرار بر مهمانی ها و سفر ، آسیب پذیرترین گروه های “مهران” بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند. از ویروس کووید آنها به ویژه از نوع دلتا هستند و موج فاجعه بار در حال افزایش است.

محمد نوساری ، استاندار ایلام ، معتقد است که ؛ تعداد زیادی از مردم به خوبی همکاری کردند و واقعاً تماشا کردند ، اما متأسفانه درصدی از همشهریان معتقدند که مشکل به طور کامل حل خواهد شد. با سهل انگاری ، آنها بدون رعایت فاصله اجتماعی در تجمعات شرکت می کنند و با توجه به رعایت پروتکل ها ، تاج را تحریک می کنند.

علاوه بر این ، استاندار ایلام به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: تا زمان واکسیناسیون عمومی که امروزه برای این شرایط در استان ایلام لازم است ، راهی جز رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام مردم به این پروتکل ها وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین از کم توجهی برخی شهروندان به پروتکل های بهداشتی ابراز تاسف کرد و از افزایش سه برابری تعداد بیماران در استان ایلام و به ویژه در شهر مهران خبر داد.

محمد کریمیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: همجواری با استان خوزستان و مرز مشترک با عراق زمینه را برای ورود ویروس دلتا کرونا ویروس به ایلام فراهم کرده و اگر مردم این روند را در شهر مهران دنبال نکنند باعث فاجعه خواهد شد “

بیشتر بخوانید  قالیباف:امروز انقلابی فردی است که گره از مشکل مردم باز کند

وی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام جهانگیر رستم زاد ، اظهار داشت: مقابله با تاج یک وظیفه جمعی است و همه ما مسئول آن هستیم. مدیران و معتمدین با اجرای دقیق برنامه ها ، افراد با دستورالعمل ها و استفاده از پروتکل ها و رسانه ها و تولید نخبگان و فرهنگ سازی از این طریق.
وی با تأکید بر رسانه و رادیو در تولید محتوا ، اظهار داشت: کلیه فرمانداران ، شهرداران و دهیاران موظفند اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و کنترل بیماری به منظور آگاهی بخشی به مردم ، تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی انجام دهند

فرمانده پایگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام ، بابیان اینکه مردم باید توجه بیشتری به حساسیت موضوع تاج و خطرات آن داشته باشند ، گفت: “به دلیل شیوع موج تاج پنجم ، در صورت عدم اقدامات پیشگیرانه ، بسیاری از مشکلات بوجود خواهد آمد “به روشهای بهداشتی ، از جمله فاصله اجتماعی و مبدل کردن ، پایبند باشید.

فرمانده پایگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام حضور صومعه ها ، پارک ها و باغ ها ، رستوران ها ، کلوپ ها ، مدارس و مراکز بازی از جمله تورهای بازی را ممنوع اعلام کرد و خواستار توجه ویژه دستگاه های کنترل و اجرا در این زمینه شد و گفت: می توان رستوران سفارش داد. و نظارت بر اقدامات بهداشتی توسط نانوایی ها باید تقویت شود.

به گزارش تسنیم؛ “تاج” در سایه سهل انگاری مسئولان در “مهران” فاجعه ای ایجاد می کند ، فاجعه ای که جلسات و دستورات و ممنوعیت جلسات مسئولان بدون نتیجه مثبت و فقط نوشتن روی کاغذ راه حل مقابله با آن نیست ، بلکه تصمیمی برای مبارزه با تاج. این به مصوبات و حضور در زمینه مقامات نیاز دارد ، که توسط مقامات نادیده گرفته می شود.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه شکلات تخته ای خانگی بدون دستگاه

انتهای پیام / 180 / سال

دیدگاهتان را بنویسید