ترجمه “ناامیدی از مرگ” برای انواع مرگ در ایالات متحده آمریکا منتشر شد – آژانس مهر نیوز اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش ، مرگ ناامیدی ، نوشته آن کیس و آنژ دیتون ، اخیراً توسط پرناز طالبی ترجمه و توسط انتشارات سروش منتشر شده است.

نویسندگان کتاب مرگ ناامیدی در صدد ترسیم تصویری واقعی از جامعه سرمایه داری آمریکا هستند که همیشه به عنوان یک ساختار فرصت برابر به تصویر کشیده شده است.

علاوه بر این کتاب ، خداحافظی تور آمریکا توسط کریس هجز ، هژمونیک زوال ، ایالات متحده در نیمکره غربی نوشته توماس اندرو اوکیف ، جامعه انحطاطی توسط راس گریگوری دات و در سایه قرن آمریکایی ظهور و سقوط قدرت جهانی آمریکا توسط آلفرد مک کوی یکی از مجموعه کارهای متمرکز بر انحطاط ایالات متحده است که با همکاری ناشر و م Instituteسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپایی در دانشگاه تهران منتشر شده است.

“مرگ ناامیدی” پدیده ای عجیب اما رایج در جامعه سرمایه داری آمریکا است. در دهه های اخیر تعداد قربانیان خودکشی ، سو drug مصرف مواد مخدر و الکل به طور پیوسته در میان طبقه کارگر آمریکایی در حال افزایش است.

یک کتاب برجسته از کیس و آنژ دیتون ، دو اقتصاددان آمریکایی ، نشان می دهد که چگونه کمبودهای سیستم منجر به از دست دادن شغل ، کاهش سطح زندگی و ارزش ها و در نتیجه وخیم شدن زندگی می شود. نویسندگان این کتاب مجموعه ای از عوامل اقتصادی و اجتماعی را در نظر گرفته اند که این شرایط را شکل داده و زندگی را برای طبقه کارگر سفیدپوست میانسال دشوار کرده است.

نابرابری ، شهرنشینی ، تفاوت بین تحصیلات و سیستم مراقبت های بهداشتی گران اما ناکافی از جمله عواملی هستند که از عوامل موثر در افزایش مرگ و میر در این گروه محسوب می شوند. نویسندگان کتاب شرح می دهند که چگونه این شرایط منجر به تضعیف نیروی کار و افزایش قدرت شرکت های بزرگ و همچنین جریان ثروت از درآمد کم به ثروتمندان شده است. کیس و دیتون استدلال می کنند که اقتصاد ایالات متحده از خدمت به مردم عادی فاصله گرفته و اکنون در حال خدمت به شرکت ها ، مدیران و صاحبان آنها است.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ – ایران چطور

این کتاب با 450 صفحه ، هزار نسخه و قیمت 92000 جلد منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید