فیلم ایرانی از ملبورن مسافر شد



زمان انار به نویسندگی و کارگردانی گراناز موسوی در جشنواره فیلم ملبورن به نمایش در می آید.

به گزارش ایسنا ، این فیلم محصول مشترک افغانستان ، ایران و استرالیا است که سال گذشته در کابل با تولید مشترک Bahir Vardak ، Granaza موسavi ، Christine Williams و Margie Wafamer فیلمبرداری شده است.

“زمان فریاد انار” دومین همکاری مرضیه وفامهر و گراناز موسوی پس از فیلم “حراج تهران من” است.

در این پروژه فیلم بازیگران روز فیلم افغانستان مانند حشمتولا فنایی ، ساعده سادات و فرشته عالمی و همچنین حسیبا ابراهیمی و عکاس مشهور استرالیایی اندرو کوئلتی به عنوان یک عکاس نظامی حضور دارند.

لحظه قابل توجه دیگر در فیلم “فریاد مردم” حضور حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده ایرانی است که موسیقی این فیلم را ساخته است.

عوامل دیگر این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: بهروز_بادروج ، طراح صحنه و مشاور کارگردان: رایا نصیری ، تدوینگر: شیما منفرد ، طراح صدا: حسین قورچیان ، صدابردار: علی علوی ، مدیر تولید: امیر اسکندری ، مدیر رسانه ماه: پوستر طراح ، ساخت تریلر: مسعود فرجام ، موسیقی تریلر: پیمان ابدالی

محمد اتابایی مسئول پخش بین المللی فیلم فریاد انار است.

شصت و نهمین جشنواره فیلم ملبورن از 5 تا 22 آگوست (14 تا 31 آگوست) در استرالیا برگزار می شود و امسال میزبان بخش ویژه ای با عنوان “سینمای جدید ایران” است که شامل نمایش فیلم های جدید “قهرمان” است. عسگر فرهادی ، “خورشید” به کارگردانی مجید مجیدی ، “قصیده گاو سفید” ، به کارگردانی بهتاش صنایع ، “بند بند” به تهیه کنندگی منیژه حکمت ، “جاده کثیف” پناه پناهی ، مستند “رادیوگرافی یک خانواده” ، به کارگردانی فیروزه خسروانی ، “شب بدون شیطان” ساخته کوروش آری به کارگردانی محمد رسول اف و “دشت خاموش” – توسط احمد بهرامی کارگردانی می شوند.

بیشتر بخوانید  اگه میخوای صورتت تپلی بشه بخون! | خواص بادام زمینی برای چاقی صورت

همچنین “شطرنج باد” محمدرضا اصلانی در قسمت آثار ترمیم شده و فیلم جدید جعفر پناهی “سال طوفان ابدی” و چند کارگردان مشهور بین المللی در قسمت “رهبران” به نمایش در می آیند.

میزگرد سینمای ایران با حضور کیت فیتزپاتریک ، برگزار کننده جشنواره فیلم ملبورن و منیژه حکمت و فیروزه خسروانی با همکاری دانشگاه ملبورن برگزار می شود و درباره سینمای ایران و ظهور تولید فیلم در منطقه بحث و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید