پروژه تردد چهارخطه Sharecord به Shalamzar را به اتمام برسانید



به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری ، احمدرضا بهرامی در جلسه شورای خزانه داری استان با تأکید بر اینکه اجرای کامل و همه جانبه قانون در اولویت ارتقا promoting پروژه های توسعه است ، افزود: مسایل اجتماعی مسئولان نباید درگیر شوند و باید با قانون برخورد کنند ، با ادارات و م institutionsسسات مربوطه تعامل و هماهنگی داشته و پروژه را مطابق با قوانین و استانداردهای تعیین شده به اتمام برسانند.

بهرامی گفت: انحراف از قانون منجر به شکل گیری انتظاراتی می شود که همیشه ما را بدهکار نگه می دارد.

رئیس دادگاه چهارعال و بختیاری با اشاره به اعمال ماده 9 قانون تملك اراضی شهری گفت: “اجرای و ترویج قانون باید با موافقت مردم همراه باشد و اگر این امر امكان پذیر نباشد ، باید بر اساس موافقت مرکز و اعمال ماده 9 قانون. “زمین شهری ، زمین مورد تملک و برنامه های عمومی و عمرانی برای اجرا.

وی افزود: حتی اگر اجرای یک طرح از نظر منافع عمومی فوری باشد ، طبق قانون ، پیمانکار می تواند ابتدا طرح را تکمیل کند و سپس مقدار املاک توقیف شده و خسارات احتمالی را به افراد با توجه به نظر کارشناس “

بهرامی در مورد توسعه محور حمل و نقل شهرکرد ، بروژن ، لردگان ، در منطقه گوردنه گوشکی افزود: از آنجا که این منطقه در مرزهای سرزمین های ملی است ، طبق قانون تملک اراضی ، کار باید به طور جدی و بدون نوسان انجام شود. “

به گزارش ایرنا ، در این جلسه با دستور دادستان مرکز استان مقرر شد کارکنان ادارات مسکن و شهرسازی ، راه و شرکت گاز در اوایل هفته آینده در دادسرا حضور داشته باشند تا در مورد نحوه حل تصمیم گیری کنند. مشکل جاده شمس آباد.

بیشتر بخوانید  بیشترین گردش مالی جهانی تعاونی ها در سال 2018

محور شهرکرد – شلمزار با 15000 وسیله نقلیه روزانه یکی از پرترددترین محورهای استان است.

دیدگاهتان را بنویسید