مانور سلامتی در مقدسات مقدس استان گیلان برگزار می شود – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام سجاد کاظمی پور صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با استناد به شیوع ویروس ویروس کرونا و فعالیت مقدسات متبرکه در بخشها طی یک سال گذشته گفت: هیئت امنای امامزاده ها اقدامات زیادی را در زمینه تهیه و توزیع مواد بهداشتی انجام داده است.

وی با اشاره به ایجاد 15 کارگاه تولید ماسک ، تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی ، مواد ضد عفونی کننده و سایر موارد در بقاع متبرکه ، اظهار داشت: برای حفظ سلامت نمازگزاران ، هر روز بقاع متبرکه و بقاع متبرک می شوند. .

معاون فرهنگی گیلان با در نظر گرفتن همکاری این سازمان با سایر نهادها در تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، تسهیل دفن اموات و انجام فعالیت های مذهبی ، افزود: انجام مانورهای بهداشتی در بقاع متبرکه

وی با بیان اینکه این طرح برای ترویج فرهنگ اهدای بهداشت است افزود: تلاش می شود تا زمینه های لازم برای مشارکت عمومی در زمینه بهداشت فراهم شود و در این طرح زائران و همسایگان بقاع متبرکه غربالگری شوند. از نظر بهداشت جسمی و کمک “این برای سیستم مراقبت های بهداشتی کشور انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای مانور بهداشتی افزود: در این طرح مراکز متبرکه های متبرکه که کارگاه تولید ماسک دارند ، ماسک را به نمازگزاران توزیع می کنند مجانی.”

معاون فرهنگ اهدای گیلان در ادامه توزیع بسته های مواد شوینده و ضد عفونی کننده به زائران و همسایگان در مراکز Horizon Bekaa افزود: بازدید از نمازگزاران و همسایه مقدسات مقدس و آزمایشات رایگان در هماهنگی و تعامل با شبکه بهداشت ویروس کرونا که توسط حجاج انجام شود.

بیشتر بخوانید  علائم کمبود پروتئین در بدن

حجت الاسلام کاظمی پور با بیان اینکه تجلیل از پرستاران و کادر پزشکی قسمت دیگری است ، گفت: روسای ادارات لاهیجان ، لنگرود ، رودسر ، رشت و مدیر کل امور خیرین گیلان با مراجعه به مراکز درمانی از کادر درمانی تشکر کردند.

معاون فرهنگی سرویس دختران گیلان ، با اشاره به آغاز مبارزه ویروس کرونا 70 هزار بسته معیشتی توسط مراکز بقاع متبرکه در مناطق فقیرنشین استان توزیع شده است ، وی گفت: ارزش بسته های توزیع شده توسط مراکز بقاع متبرکه 15 میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید