نیاز به جذب بودجه ویژه دولتی برای پروژه های زیست محیطی در تبریز



ایسنا / آذربایجان شرقی شهردار تبریز خواستار استفاده از بودجه ویژه دولتی برای پروژه های زیست محیطی در تبریز از جمله محل دفن بهداشتی و پارک بزرگ شد.

ایرج شاهین باهر در جلسه بررسی طرح گرند پارک تبریز و ارائه گزارش مدیر پروژه گفت: رویکرد شهرداری تبریز در این طرح مالکیت زمین موجود در این منطقه نیست ، زیرا در غیر این صورت تصرف هر هکتار باعث بیکاری 20 نفر خواهد شد.

وی افزود: محدوده این پارک محلی برای تولید و پرورش سبزیجات و صیفی جات است و ما سعی کرده ایم با حفظ این منطقه گردشگری کشاورزی در این قسمت از شهر ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در احداث پارک بزرگ ، بهره مندی از پروژه های خدماتی و رفاهی در قسمت غربی تبریز و کاهش حضور شهروندان در مجموعه الیگلی و به دنبال آن کاهش ترافیک در این است. بخشی از شهر.

شاهین باهر با اشاره به روابط عمومی شهرداری تبریز با اشاره به سایر پروژه های عمرانی شهرداری که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در دست ساخت است ، گفت: و به دلیل عدم توانایی شهرداری در تملک در این مکان ، ما مسیر انحرافی نصر را طراحی و ساخته ایم و عرشه های پل به محل پروژه منتقل شده و آماده نصب هستند که طی چند روز آینده کار می کنند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  فیلم کشتی هادی ساروی امروز | فیلم مدال برنز ساروی | کشتی هادی ساروی و حریف فنلاندی

دیدگاهتان را بنویسید