142000 واحد مسکونی از زمان تأسیس سازمان رفاه اجتماعی واگذار شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، وحید قبادی دانا ، رئیس سازمان کمک های اجتماعی کشور در آیین واگذاری در همین زمان ، 2075 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان اجتماعی کشور گفتند: مقام معظم رهبری آنها گفتند که مسئولیت واقعی کمک به افراد معلول فقط سازمان اجتماعی نیست. اما همه مردم ، تا حدی سلام دولت و غیر دولتی و سازماندهی سلام انقلابی هستند. تا آنجا که ممکن است باید خدمات در سراسر کشور وجود داشته باشد متصل این برنامه به شکوفایی گسترش یافته و بیشترین استفاده را از قدرت مردم در گسترش خدمات دارد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات اصلی سازمان کمک های اجتماعی به جامعه هدف ، توانمند سازی جامعه هدف است که یکی از مهمترین موضوعات در زمینه اشتغال و مسکن است. آن ها هستند. جنبش مسکن و مسکن برای جامعه هدف سازمان بهزیستی مبارک اکثر فعالیت سلام این سازمان توسط دستگاه پشتیبانی می شود سلام در کشور اجرا می شود ، در غیر این صورت بودجه سازمان مسکن آنقدر ناچیز و ناچیز است که امکان کارهای اساسی در این زمینه را برای جامعه هدف محدود می کند. من آهسته

قبادی دانا گفت: کل بودجه مسکن سازمان 65 میلیارد تومان است که ارزش دارد سلام امروز در خانه ها در شهرها و روستاها تعداد محدودی از خانه ها وجود دارد من با این بودجه قابل ساخت است.

رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: با تأسیس سازمان اجتماعی 142 هزار واحد مسکونی تسهیل شده است. بیا دیگه و در دسترس گروه است سلام گروه متمرکز است سلام هدف ما سرپرست خانوارهای دارای معلولیت ، خانواده های دارای دو عضو معلولیت ، خانوارهایی است که توسط زنان اداره می شوند ، کودکان مستقل و بهبود یافته .ان این یک بیماری اعتیاد آور است.

بیشتر بخوانید  جنگ با حزب الله برای اسرائیل آسان نخواهد بود - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

تکمیل من بودن ….

دیدگاهتان را بنویسید