معاون وزیر راه: اعتبارات لازم برای رفع موانع موجود در جاده هلال-پونل اختصاص می یابد – اخبار اردبیل – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اردبیل، با توجه به بزرگراه استانی، داریوش امانی در بازدید از محور خلخال-پونل گفت: اعتبار ویژه ای برای پوشش محور خالح-اسلام در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه محور خالح-پونل طی شش ماه از سال بسته است ، بنابراین مطالعه لازم و بررسی امکان سنجی اجرا و این بحث شایستگی لازم برای تحقیق را دارد تا موانعی را شاهد نباشیم.

وی در مورد روشنایی این جاده ها که خواسته اصلی مردم هالخال ، کوثر و تالش است ، گفت: در سال های اخیر اقداماتی انجام شده اما نتیجه مطلوبی نداشته و با توجه به شرایط خاص آب و هوایی این منطقه باید ارائه شود و از مدل بزرگراه اردبیل در طوفان ها و کولاک های شدید یک مدل سازگار استفاده می کند.

رئیس راهداری کشور با اشاره به بازدیدهای جاده ای خود از مناطق مختلف استان اردبیل گفت: با توجه به محور شریانی و ترانزیتی بیله سوار و موقعیت پایانه مرزی ، این جاده نیاز به روسازی مناسب با تفاهم نامه همکاری با استاندار اردبیل 60٪ را نشان داد. “اعتبار لازم از منابع ملی و 40٪ منابع استانی مشکلات حوزه آسفالت را برطرف می کند.

سید غنی نظری ، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: فاصله قابل توجه بین شهر خلخال و شاخص آسفالت ملی در راه های روستایی غیرقابل تحمل است. بنابراین جاده روستای تیل 227 و روستای میانرودان با 220 خانوار هنوز آسفالت نشده است.

وی افزود: جاده روستایی از سوکرآباد به گیوی می تواند شهر کوثر را به جاده اردبیل – سرچم متصل کند و 13 کیلومتر جاده هاشین به سرچام نیاز به کمک ویژه راهداران دارد.

بیشتر بخوانید  ترافیک سنگین در۶ معبر بزرگراهی در پایتخت+ جزئیات

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به عملکرد خوب جاده استانی در ساخت بلوار شهید حاج کاظم سلیمانی گفت:

وی در مورد جاده پونل-هالخال گفت: “این جاده نیاز به یک حرکت جدی توسط وزارت راه دارد و قطعاً مناسب نیست که جاده ای که صدها میلیارد تومان هزینه احداث آن می شود ، برای شش ماه از جاده بسته شود. سال “

نظری ادامه داد: مسیر حمل و نقل و گردشگری خلخال به سمت اسلام نیز اصلی و بزرگراهی است نه فصلی که نیاز به روکش آسفالت در حوضه گیلان دارد و یکی از اصلی ترین و مهمترین نیازهای مردم منطقه روشنایی این است. مسیر

نماینده شهرهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیرهای برق در این مسیر نصب شده است اما در عمل از آنها استفاده نمی شود و به دلیل عدم دید در این جاده پرتردد بسیاری از تصادفات رخ می دهد که نیاز به بودجه لازم. جاده اصلی در حساب خواهد شد.

انتهای پیام / 140 / ز

دیدگاهتان را بنویسید