2000 دوز واکسن تاج به گروه های آسیب پذیر در پدر تزریق شد



ارس حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد واکسن به گروه های هدف از جمله بیماران خاص ، جانبازان ، متدینان ، متخصصان بهداشت و گروه سنی بالای 70 سال تزریق شده است.

وی گفت: واکسن های کرون به انواع مختلف از جمله اسپوتنیک روسیه ، استرازنکا کره جنوبی ، مزرعه سینو چین ، بهارات هند و برکت ایران تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا با پیش اعلام گروه های هدف و بازدید از مکان های از پیش تعیین شده انجام شد.

حسنی گفت: واکسیناسیون در مراکز تزریق مانند تالار عسکری ، مرکز بهداشت روستایی و شهری و بهشت ​​شهرستان بهشت ​​، مرکز جامع مراقبت های بهداشتی زنده زنده بازپور و خانه بهداشت بوستان انجام می شود.
وی گفت: از ابتدای ویروس تاج در باشت تاکنون بیش از 10 هزار و 62 نمونه تاج گرفته شده است که 2 هزار و 157 نمونه مثبت است.

حسنی افزود: با توجه به قرار گرفتن باشت در مجاورت جاده ترانزیتی و تردد مسافران و گردشگران در سطح شهر ، تلاش زیادی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در باشت انجام شده است.

وی تاکید کرد: براساس مصوبات این جلسات اقدامات خوبی در زمینه کنترل ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده و از همه کسانی که به هر طریقی در این راه مشارکت داشته اند قدردانی می شود.

حسنی افزود: این شهر دارای 2 قسمت مرکزی و یک پارک ، 2 منطقه شهری و یک پارک و دارای 24 خانه بهداشت ، سه مرکز بهداشتی در پارک ، آبدهگاه و چاه تلخ ، پایگاه شهر و مرکز بهداشت شهری روستایی در شهید بهشتی باشت است. ، که به شهروندان خدمات ارائه می دهد. جمعیت آن 22656 نفر و 6،055 خانوار است.

بیشتر بخوانید  ترمزهای ارز دیجیتال کشیده شده است

دیدگاهتان را بنویسید