جمعه قزوین دارم: منشوری برای ارتقا عفاف و حجاب در استان تدوین می شود – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوینآیت الله عبدالکریم عابدینی ، عصر امروز در دیدار با دبیر و اعضای بنیاد عفاف و حجاب چاسوین در دفتر امام جمعه قزوین ، بر لزوم تدوین منشور برای ارتقا cha عفاف و حجاب در استان تأکید کرد. مسائل عفاف و حجاب را در استان قزوین اولویت بندی کنید و هر زمینه را با توجه به اولویت خود پیش ببرید.

وی با اشاره به فرصت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در استان قزوین ، افزود: پس از آن ما باید برای اجرای ایده های خود اجرای موثر و راهبردهای میدانی را انتخاب کنیم تا بتوانیم در زمینه عفاف و حجاب به هدف خود برسیم. “

عابدینی با تأکید بر اینکه حجاب فقط یک لباس مبدل و نمادی برای ترویج دین نیست ، ادامه داد: دلیل حمله یک دولت استکباری مانند فرانسه و از بین بردن آن حجاب این است که حجاب پرچمدار انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام است و همینطور من خمینی (ره) گفتم که حجاب پرچمدار اسلام ناب محمدی است و بنابراین کشورهای مستکبر نمی خواهند حجاب در جهان رایج شود.

نیاز به برقراری ارتباط عاطفی و دوستانه با افراد آشکار شده

رئیس شورای سیاسی عفاف و حجاب استان قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از افراد بدحجاب اهل عفاف هستند ، گفت: بنابراین بسیاری از بدحجابی های ما زنان عفیفی هستند که فاقد حجاب مناسب “همچنین ممکن است شخصی حجاب داشته باشد اما از نظر عفاف نمره بالایی نگیرد.

عابدینی برقراری روابط عاطفی و دوستانه با افراد بدحجاب را راهکاری اساسی برای مقابله با بدحجابی می داند و می افزاید: “ما برای احترام به حجاب و عفاف در جامعه راهی جز رعایت کرامت انسانی و اگر بد حجابی نداریم توسط زنان محقق می شود که در جامعه اسلامی زنان ما حجاب دارند. آنها طرفداران و هواداران او هستند ، آنها تمایل به داشتن حجاب دارند و در عوض شعار زندگی در این منطقه مضر است.

بیشتر بخوانید  اُمیکرون چه مدت روی پوست و سطوح می‌ماند؟

وی ادامه داد: به همین دلیل خواهران محجبه ما باید پناهگاه دختران و زنان مساجد و مراکز فرهنگی بی توجه به حجاب باشند و سعی نکنند با چنین افرادی مخالفت کنند.

افشاگری هیچ پایه علمی ندارد

امام جمعه قزوین معتقد است که فرهنگ حجاب و عفاف پشتوانه علمی و معرفتی دارد و ادامه می دهد: در عین حال بدحجابی و بی حجابی هیچ پشتوانه علمی و فلسفی ندارد و از این رو برخی دولت های استکباری سعی در حمایت علمی دارند. به دلیل بی حجابی.

عابدینی با اشاره به اینکه عفاف سرمایه درونی و معنوی حجاب است ، افزود: باید تلاش کنیم از حداکثر ظرفیت و تجربه فعالان عفاف و حجاب برای افزایش این سرمایه داخلی و هویت استان قزوین در این منطقه استفاده کنیم. با اجرای برنامه ها حجاب و عفاف. “کشف هدفمند و م effectivelyثر در سراسر کشور.

هدف از تخریب حجاب تضعیف خانواده ها است

دبیر بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین نیز حجاب را مظهر عزت و اقتدار مادران ایرانی می داند و می گوید: “دشمنان استکبار ما ، با علم به اینکه مادران خانواده های ما هستند ، سعی می کنند حواس مادران ما را پرت کنند و بنابراین تلاش زیادی برای ترویج افشای اطلاعات زنان و مادران ما.

همایونلو ادامه داد: بنابراین ، حمله دشمن به حجاب و عفاف اساساً حمله به خانواده های ما است و هرچه حجاب و عفاف در جامعه ضعیف شود ، نهاد خانواده ضعیف و ضعیف خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید