مراسم تبادل پرچم بین حاملان المپیک و پرچم در ریو و توکیو – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، سیدرضا صالحی امیری عصر امروز (سه شنبه) به همراه زهرا نعمتی ، قهرمان ارزشمند جهان در تیراندازی با کمان و بازی های پارالمپیک ، با پرچم ملی موزه دفاع مقدس در باغ حضور یافت پرچم را به طرف صمد نیک بهرامی ، پرچمدار تحویل ایران به المپیک 2020 ارسال کرد.

در این مراسم زهرا نعمتی پرچم دار ایران در بازیهای المپیک 2016 ریو ضمن اهدای ادای احترام پرچم مقدس و سه رنگ را به صمد نیخا بهرامی ، سیدرضا صالحی امیری و رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تحویل داد. به شهدای هشت سال دفاع. با آرزوی موفقیت و حضور عادلانه برای هر ورزشکار اعزامی به ایران ، این پرچم را به پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان تحویل داد.

صالحی امیری در بخشی از این مراسم اظهار داشت: هدف از انتخاب این مکان ادای احترام به پرچمداران همیشه زنده جمهوری اسلامی ایران ، یعنی شهدای پوشیده از رنگ صورتی هشت سال حفاظت مقدس ، به نمایندگی از ورزشکاران به عنوان حامل این مسئولیت بزرگ خطر کن.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان همچنین از زهرا نعمتی به خاطر قابلیت اطمینان و مسئولیت سیگنالینگ در دوره قبلی بازی ها تشکر کرد و گفت: امیدوارم کاروان پارالمپیک ما با پرچمدار شما حضور موفقی در توکیو 2020 داشته باشد. برای مردم ایران هر 66 ورزشکار از ایران اسلامی قهرمان هستند و جای تقدیر دارد که آنها موفق شدند سهمیه حضور در این رویداد بزرگ را بدست آورند و انشاالله نمایندگان شایسته کشورمان باشند.

بیشتر بخوانید  12000 پا پس از واکسیناسیون ، 1000 سقط جنین و ...

هانیه رستمیان ، لباس ملی تیراندازی با کمان کشورمان نیز پس از توصیه کمیته بین المللی المپیک مبنی بر داشتن دو پرچم زن و مرد برای هر کاروانی که در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک حضور داشتند ، توسط ستاد عالی به عنوان حامل پرچم کشور انتخاب شد. بازی ها در سال 2020 در توکیو. او سرپرست کاروان خواهد بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید