کتاب “سید جمال الدین اسدآبادی” منتشر شده است


ایسنا / قم کتاب «سید جمال الدین اسدآبادی؛ بنیانگذار نهضت احیای اندیشه دینی »به قلم محمدجواد صاحبی توسط م Instituteسسه کتاب بوستان منتشر شد.

کتاب «سید جمال الدین اسدآبادی؛ بنیانگذار نهضت احیای اندیشه دینی »نوشته محمد جواد صاحبی در 384 صفحه توسط م Instituteسسه کتاب بوستان منتشر شده است.
رشد و شکوفایی تمدن جدید غربی و حمله نظامی ، سیاسی و فرهنگی به کشورهای اسلامی اروپایی و شرقی در اوایل قرن نوزدهم واکنش روشنفکران مسلمان را برانگیخت و آنها را مجبور به بازگرداندن هویت فرهنگی و ملی خود کرد.
در آن زمان ، به ابتکار سید جمال الدین اسدآبادی ، جنبشی موسوم به “جنبش احیای اندیشه دینی” برای اصلاح جامعه اسلامی و رفع حجاب و بازگشت به اصل دین شکل گرفت. و مبارزه یک استبداد داخلی بود.
در این مجموعه ، نویسنده قصد دارد اطلاعات کاملی درباره بیوگرافی آثار و افکار این مصلح مسلمان در اختیار خواننده قرار دهد.
بنابراین ، او همه گزارش های معتبر را جمع آوری کرد و این سخنان را با دقت بیشتری از میان آنها انتخاب کرد و آنها را سازمان داد ، و از تکرار مطابق تقویم تاریخ جلوگیری کرد.
کتاب «سید جمال الدین اسدآبادی؛ بنیانگذار جنبش احیای اندیشه دینی از هشت بخش تشکیل شده است و در هر بخش نویسنده محترم بخشی از زندگی این مصلح مسلمان را بررسی می کند.
در قسمت های اول تا چهارم این کتاب ، از کودکی تا بزرگسالی ، از جهانگردی تا سیاست ، از اندیشه تا کنش و از شرق تا غرب ، توسط سید جمال الدین اسدآبادی کاوش می شود.
در فصل های پنجم تا هشتم ، نویسنده محترم همچنین به بررسی معاد از غرب ، سیاست و دین ، ​​از آسیا تا اروپا و غروب خورشید تا شرق پرداخت.
علاقه مندان برای خرید آنلاین این کتاب از طریق وب سایت موسسه بوستان بوستان به آدرس www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف 20 درصدی اثر مذکور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  وام ۱۵۰ میلیونی دولت با سود ۴ درصد | تمامی مشاغل خانگی شامل دریافت این وام میشوند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید