واکنش مصرف کننده به افتتاح چهارمین گور جمعی در کانادا / کانادا اولین گور دسته جمعی و سپس کشور بود!


گروه رسانه ای دیگر آژانس فارس: خبر افتتاح چهارمین گور دسته جمعی کانادا با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

رسانه های کانادایی سه بار در هفته های اخیر از کشف این گورهای دسته جمعی برای دفن تقریباً 1000 کودک محلی کانادایی خبر داده اند. امروز اما گورهای دسته جمعی بیش از 160 کودک محلی در خلیج های جنوبی جنوب بریتیش کلمبیا پیدا شده است.

در اینجا برخی از واکنش های مصرف کننده آورده شده است.

PaSpa
کانادا ادامه می دهد که مردمش باید نسبت به زمین هایی که در خانه ساخته می شود تردید داشته باشند
کشور قبرستان نیست
#حقوق بشر

بیا دیگه
با توجه به دوگانگی رفتار برخی افراد ، کافی است که آنها برای همه چیز در ایران شاخ بازی می کنند ، اما اکنون در کانادا 4 گور دسته جمعی از کودکان بی گناه وجود دارد ، حدود 1000 نفر ، اما خون را خفه می کنند.

سمیرا
سومین گور دسته جمعی کودکان محلی نیز در کانادا پیدا شد. و آنها هنوز هم در مورد پیشرفت غربی ها صحبت می کنند و نمی خواهند ببینند که این تمدن و پیشرفت بر اساس خون و بدن میلیون ها نفر در سراسر جهان است.

صبح بخیر
پس از افتتاح چهارمین قبرستان محلی کانادا ، نخست وزیر کانادا ، جاستین ترودو وی از مردم خواست تا از کشف اطلاعات اضافی خودداری کنند.

رضا پیری
اندازه یک گور دسته جمعی که در # کانادا پیدا شده در عربستان یافت نشده است

آقای قای آقای استفان
آنها در ساحل فرود آمدند تا بتوانند بکشند ، غارت کنند ، همه چیز را تصرف کنند و زندگی بهتر را به دیگران نوید دهند. آنها کودکان محلی را به بهانه آموزش به مدارس آوردند و زنده زنده دفن کردند تا روزی بخواهند سرزمین گناهان شما پیدا شود کانادا

بیشتر بخوانید  آخرین اظهارنظرهای رئیس کل بانک مرکزی در خصوص تورم

دوستت دارم
کافی بود که یک دهم این گورهای دسته جمعی در کانادا در ایران پیدا شود. بحث تمدن و تمدن پوچ غرب حقیقت را نشان می دهد. اکنون باید این بحث مهم را ترک کنید. هی برو و بنویس

لرزش
یک گور دسته جمعی در کانادا پیدا شده است

yفیودور جاسروسکی
کشف مجدد گور دسته جمعی در کانادا ، این بار قبر دسته جمعی بیش از 160 کودک بومی در یک مدرسه سابق در بریتیش کلمبیا
غرب متمدن! ، غرب جهان اول! ، غرب نیس! ، چه کسی اولین کسی بود که این کلاه لبه پهن را بر سر ما گذاشت؟!

سال نو مبارک
# رسانه کانادایی از کشف گورهای دسته جمعی بیش از 160 کودک بومی در بریتیش کلمبیا خبر داد این برای سومین بار است که گورهای دسته جمعی کشف می شود که تقریباً 1000 کودک بومی را دفن کرده است. ای کاش وزیر خارجه غیوری داشتیم که اکنون سازمانهای بین المللی را مسئول این جنایات می دانست.

افتخار شما
کانادا اولین گور دسته جمعی بود ، سپس کشور !!!!
قبر تازه کشف شده با بیش از 160 کودک!
اروپا مهدتمدن!

همحمد جان
تمدن ، یعنی در ایران و منطقه غرب آسیا ، یکی از آثار باستانی و زندگی مسالمت آمیز مردم را در طول تاریخ در همه جا خواهید دید و خواهید دید ، اما در غرب وحشی ، در همه جا ، نشانه ای از نسل کشی و گورهای دسته جمعی وجود دارد و خشونت علیه مردم. شما باید کانادا را دوباره ببینید ، دوباره گور دسته جمعی کودکان بومی!

بیشتر بخوانید  پنجره فرصت برای توافق وین تقریبا بسته شده است

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید