موجی از شکایات اروپایی ها در مورد واتس اپ


به گزارش خبرنگار رسانه ای آژانس فارس یورونیوز، اتحادیه مصرف کنندگان اروپا اعلام کرد که از WhatsApp Messenger به کمیسیون اتحادیه اروپا شکایت دارد

این دادخواست به دلیل تغییر متناقض قوانین پیامرسانی واتس اپ تشکیل شد. طبق اتحادیه مصرف کنندگان اروپا ، قوانین جدید WhatsApp و سیاست حفظ حریم خصوصی “برای مصرف کنندگان” نه روشن و نه قابل درک است “.

هشت سازمان مصرف کننده در اروپا به همراه اتحادیه مصرف کنندگان اروپا علیه واتس اپ شکایت کرده اند. در یکی از این شکایات ، نمایندگان واتس اپ به “نقض مکرر” حقوق مصرف کننده در اتحادیه اروپا متهم شدند.

شکایات علیه این فرستادگان علاوه بر کمیسیون اروپا در شبکه حمایت از حقوق مصرف کننده اروپا نیز ثبت شده است. حدود دو میلیارد نفر در سراسر جهان از واتس اپ استفاده می کنند. نمایندگان در اوایل سال جاری به مصرف کنندگان اطلاع دادند که باید با قوانین جدید برای استفاده از آن موافقت کنند.

واکنش کاربران در مورد تغییر شرایط استفاده از “WhatsApp” منجر به مهلت موافقت برای موکول کردن این تغییرات به 15 مه (25 مه) شد. بسیاری از کاربران نگران بودند که WhatsApp داده های خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارد. واتس اپ زیرمجموعه فیس بوک است.

تعدادی از کشورها ، از جمله آلمان در پاسخ به تغییر قوانین کاربران واتس اپ ، آنها به طور موقت اشتراک اطلاعات کاربر با فیس بوک را ممنوع کردند.

کمیسیون اروپا و م institutionsسسات ملی کشورهای عضو اتحادیه اروپا اکنون باید با موجی از شکایات درباره واتس اپ در مورد نقض واتس اپ توسط فرستاده تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید  ترفندهای طلایی افزایش عمر لاستیک خودرو

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید