ما در رشت عادلانه بازی کردیم / حیف که شیراز در لیگ برتر نیست – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشترفرشاد پیوس پس از به دست گرفتن هدایت تیم لیگ دسته اول چوکا ، در 5 مسابقه بدون شکست کار خود را ادامه داد و درست در روزهایی که امیدهای این تیم برای بقا در لیگ یک قویتر شد ، آنها با شکست خانگی مقابل قشقایی شیراز شکست خوردند. تصمیمی برای لیگ دسته دوم گرفته شد.

اسماعیل سرحانیان ، مدیر تیم قشقایی ، در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در مورد پیروزی تیمش مقابل چوکا گفت: فشار زیادی روی ما نبود و تقریباً قبل از این مسابقه بقای تیم کاسکای در لیگ قطعی بود. با این حال ، ما در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر چوکا به صورت عادلانه بازی کردیم ، بنابراین هیچ تیمی حق خود را از دست نمی دهد و هر تیم شایسته ماندن در لیگ اول است.

وی افزود: من به مربی و بازیکنان کشکایی افتخار می کنم که در روزی فوت کردند که به معنای فوتبال ناب به امتیاز بازی احتیاج نداشتند.

مدیر تیم قشقایی گفت: من نمی خواهم تیم فوتبال را کثیف جلوه دهم اما نمی توان گفت هیچ کثیف و بازی های پشت صحنه در فوتبال وجود ندارد. هرچه از لیگ برتر دورتر شویم ، دامنه ناخالصی ها و بازی های پشت صحنه بیشتر می شود. این اتفاقات بیشتر در لیگ برتر است تا لیگ برتر و به همین دلیل من به تیم کاسکای افتخار می کنم که در چنین روزهایی فوتبال ناب بازی می کرد.

سرهنگ ها با اشاره به مصدومیت دروازه بان کاسکای گفتند: تیم ما انگیزه پیروزی در این بازی را داشت که برای ما تشریفاتی بود اما برای تیم حریف بسیار حیاتی بود و حتی گودرز داوودی دروازه بان ما نیز مصدومیت جدی داشت و مجبور به ترک زمین شد زمینه “

بیشتر بخوانید  اعتراض معلمان به لایحه رتبه بندی معلمان چیست؟

وی ادامه داد: تنها یک هفته به پایان فصل لیگ 1 باقی مانده است و آخرین بازی برای ما و پارس جنوبی تشریفاتی است اما ما همچنان در تلاشیم این بازی را با تمام توان و به خاطر قلب های قشقایی انجام دهیم هوادارانی که تعداد زیادی دارند ، بیایید در این بازی پیروز شویم تا فصل را با پیروزی به پایان برسانیم و پایان خوبی در شیراز داشته باشیم.

مدیر قشقایی با اشاره به رویکرد فجر سپاسی به لیگ برتر اظهار داشت: حضور نماینده شیراز در لیگ برتر اتفاق خوبی برای فوتبال است. فجر همچنین یکی از تیم های فوتبال خوب ، قدیمی و سازنده است که قطعاً حضورش در لیگ برتر می تواند به جذابیت این رقابت کمک کند.

ما در رشت منصفانه بازی کردیم / حیف که شیراز در لیگ برتر نیست

دیدگاهتان را بنویسید