“در بال آوازها” منتشر شد / کلیپ ویدیویی در بیات زند با دونوازی ویولن و سنتور – اخبار موسیقی و تصویری – اخبار فرهنگ تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم“باربال نغمه ها” عنوان یکی از آخرین آثار منتشر شده در روند تولید و فروش محصولات موسیقی است که توسط موسسه فرهنگی هنری “راد نو اندیش” با حضور فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی منتشر شده است. از نوازندگان برجسته کشورمان.

موسیقی ،

در توضیحات بیشتر این آلبوم آمده است:
موسسه فرهنگی و هنری Radwandwisch اخیراً اثر جدیدی از فریبرز فرهنگومر را منتشر کرده است که آلبوم “شاید یک روز” را در کارنامه خود دارد. این داستان رنگارنگ با مجموعه ارکسترال “باربر نغمه ها” ، تخیلات “ایوان شب” و “مستناز” ، ترانه های “صبح روشنایی” و “جان بی خارقار” ، ویولن دوئت و سنج های “بال” و دوتایی ویولن و ویولن و پیانو رامین “شنونده را به تور مقامات ساحل ، بیات زند ، همایون و اصفهان رهنمون می کند.

قسمت آوازی این آلبوم با ترانه هایی از فربود بهمنی ، فخرالدین اسد گرگانی و فریبرز فرهنگ مهر همراه است که با صدای فریبرز فرهنگ مهر شنیده می شود.

نوازندگان این اثر تعدادی از مشاهیر هستند – پیشکسوتان و هنرمندان جوان موسیقی ایران ، از جمله همایون رحیمیان ، ارسلان کامکار ، کریم قربانی ، علی جعفری پویان ، امید نیکوبین ، ناصر رحیمی ، حسین پورموئین ، فرشید حفیظی فرد ، آتنا حبیظوروبورو ، آتنا بهداشتیو شفاری شامل فرهنگمهر است. علاوه بر این ، ضبط کار در استودیوهای بل ، باخمان ، موزه موسیقی در تهران و شهر صدائیه پارسیان انجام شد که توسط امید نیكوبین ضبط ، میکس و مسترینگ شد و حسن فرهنگومر تهیه کننده آن بود.

بیشتر بخوانید  من و راه اندازی بهترین کسب و کار خانگی

همزمان با انتشار جهانی این آلبوم ، تیزر اثر و موزیک ویدئو “بال” در قالب دوئت در بیات زند برای ویولن و سنج ها با بازی ویولن و سنج های فربد فرهنگ مهر توسط بهزاد در قالب دوئت در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. شایانفر به کارگردانی معین هاشمی نسب. »

آلبوم “باربال نغمه ها” با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی از موسسه فرهنگی هنری رادنوندیش و جوان منتشر شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید