برخی در بانک مرکزی به دنبال ایجاد نارضایتی اجتماعی با مسدود کردن سایت های داخلی رامرز – اخبار پارلمان و دولت ایران – اخبار سیاسی تسنیم


فدا حسین مالکی ، عضو کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی آژانس تسنیموی با توجه به وضعیت نامناسب بازار ارزهای رمزپایه و ارزهای دیجیتال در کشور اظهار داشت: متأسفانه بانک مرکزی در این زمینه اقدامات زیادی انجام نداده و تمایلی به تدوین سیاست و بخشنامه ساماندهی این بازار ندارد.

وی افزود: با توجه به ورود برخی افراد به این بازار قطعاً تأخیر بانک مرکزی در ساماندهی این بازار به مردم و اقتصاد کشور آسیب می رساند.

عضو کمیته امنیت ملی پارلمان ، با بیان اینکه اخباروی گفت: “بانک مرکزی در تلاش است تا حساب برخی از مبادلات آنلاین داخلی را مسدود کند.” “این مطمئناً باعث اضطراب و نارضایتی مردم می شود و نباید این کار انجام شود.” اگر اسناد و مدارک مربوط به این موضوع را دریافت کنیم ، قطعاً مجلس وارد آن می شود و با ابزارهایی که در اختیار دارد برخورد می کند.

مالکی ادامه داد: دولت فعلی نباید در ایجاد موانع و نارضایتی در آستانه تشکیل دولت سیزدهم اقدامی انجام دهد و چنین اقدامی دور از شأن رهبران کشور است.

نماینده مردم زاهدان گفت: مسدود کردن حساب های مردم با فیلتر مبادلات آنلاین داخلی ، مصرف کنندگان ایرانی را مجبور به خرید و فروش با بستر مبادلات آنلاین خارجی می کند که این خود خطراتی را برای مردم و اقتصاد کشور ایجاد می کند.

مالکی در پایان گفت: “متأسفانه ، این قضیه است.” اخبار و اقدامات نادرستی در رابطه با بازار ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد که در صورت یافتن ، قطعاً این موضوع را از طریق قانون و ابزار نظارت مجلس پیگیری خواهیم کرد و گزارشی را در این زمینه تهیه و به گزارش مربوطه ارائه خواهیم کرد. موسسات برای بررسی

بیشتر بخوانید  پیتزا بدون پنیر، خمیر و فر! ؛ یک غذای سریع و خوشمزه برای روزهای شلوغ | طرز تهیه پیتزا بدون فر +ویدیو

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید