تمام نیازهای سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری عروق کرونر قلب تأمین می شود



ایسنا / سیستان و بلوچستان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام نیازهای سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری عروق کرونر قلب برآورده می شود و دولت و وزارت بهداشت هرگز مردم این استان را ترک نمی کنند.

به گزارش ایسنا ، سعید نمکی دوشنبه شب در رویارویی و اداره تاج سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این شرایط سخت تاج را پیش بینی کرده بودیم ، اکنون توانسته ایم با آن مقابله کرده و پیک آن را مدیریت کنیم. “

وی ادامه داد: ما قبلاً با مسئولان سیستان و بلوچستان مکاتبه داشتیم اما برگزاری نماز عید سعید قربان و همچنین جلسات دوره ای و ضیافت هایی که برای انتخابات شوراهای روستاها و شهرها برگزار می شد ، وضعیت را بدتر کرد. “

وزیر بهداشت ادامه داد: این وزارتخانه محدودیتی در تهیه کیت های تشخیصی و کلیه تجهیزات بهداشتی برای سیستان و بلوچستان ایجاد نمی کند.

وی با اشاره به فعالیت های خوب بهداشتی دولت اظهار داشت: سال گذشته 14000 تخت بیمارستانی به کشور اضافه و 420 آزمایشگاه برای تشخیص تاج راه اندازی شد.

نمکی گفت: “اگرچه تحریم های سرکوبگر فشار بیشتری بر دولت وارد می کند ، اما در سال گذشته 470 دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ها اضافه کرده ایم.”

وی گفت: علاوه بر این حقوق پرستاران را دو برابر کرده ایم و در ابتدای استخدام 53000 کارمند جدید داریم که به زودی کار خود را آغاز می کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی فیلم های منتشر شده در رابطه با سخنرانی هفته گذشته وی در رابطه با سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کلیه آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی در ایران شهر تأیید شده و اسناد موجود است.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار

وی گفت: در این وزارتخانه جایی برای یک مدیر بی تدبیر نیست و همه آمارها باید به صورت شفاف و واضح برای مردم منتشر شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید