قایقرانان پارالمپیک برای حضور در اردوی آماده سازی در پرتغال در انتظار ویزا هستند



یکی از اعضای تیم ملی قایقرانی در کانوی معلولان گفت که به اردوی آماده سازی در پرتغال اعزام شده است و گفت: من منتظر دریافت ویزا برای شرکت در این اردوی آموزشی هستم.

اسلام جاهدی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد قرار گرفتن در اردوی آماده سازی در پرتغال افزود: “برای حضور موفق در بازی های پارالمپیک توکیو ، من از پرتغال پیشنهاد شرکت در اردوی آمادگی با حضور ورزشکاران 7 کشور را داشتم. . “آنها در رشته قایقرانی معلولان تخصص دارند و به مدت یک ماه در بازیهای پارالمپیک توکیو شرکت می کنند. برای حضور در این اردو اقدامات لازم توسط فدراسیون قایقرانی ، کمیته ملی پارالمپیک و فرماندار استان هرمزگان انجام شده است و من فقط منتظر ویزا. از سفارت پرتغال.

وی گفت: بازدید از این اردوی تمرینی قبل از اعزام به توکیو در بهبود عملکردم در شرایط فعلی که من رقیب تمرینی قدرتمندی در کانو ندارم بسیار موثر خواهد بود.

جاهدی هزینه اعزام به این اردو را نیز خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده کلیه هزینه های اعزام به پرتغال بر عهده آقای همتی ، استاندار استان هرمزگان و اداره کل ورزش استان و هیئت رزمندگان و معلولین توسط فدراسیون قایقرانی سپرده گذاری می شود.

یکی از اعضای تیم ملی قایقرانی معلولان همچنین درباره وضعیت آموزش خود گفت: با حمایت فدراسیون قایقرانی شرایط خوبی از نظر اسکان ، غذا و اردوهای آموزشی در دریاچه آزادی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد . با تشکر از کل فدراسیون قایقرانی. “داشتن.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توسط کمیته ملی پارالمپیک حمایت می شوید یا خیر؟ وی گفت: با توجه به گفتگوی فدراسیون قایقرانی با کمیته ملی پارالمپیک ، چون من در گروه چهارم لیست اعزامی به توکیو هستم ، کمیسیون اعلام کرده است که من حقوق و مزایایی دریافت نمی کنم. “البته ، من سیاست کمیته ملی پارالمپیک را دنبال می کنم.

بیشتر بخوانید  شباهت حقوق معلمان با معلمان برای فشار بر دولت بعدی

در پایان زمان حضور خود در پارالمپیک توکیو ، جاهدی گفت که 25 سپتامبر روز چهارم بود و گفت: “از آنجا که برای رسیدن به پارالمپیک بسیار مشکل داشتم ، فقط برای کسب تجربه به توکیو نمی روم. و سعی کنید بهترین برای دستیابی به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک توکیو. “من این کار را خواهم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید