وزیر دفاع یمن ؛ ائتلاف سعودی چاره ای جز پذیرش شکست ندارد


به گزارش گروه بین الملل فارس ، وزیر دفاع محمد ناصر العاطفی یمن وی تأکید کرد که نیروهای این کشور یک استراتژی نظامی جدید دارند که با حوادث یمن همخوانی دارد.

العاطفی به خبرگزاری «شباوی گفت: یمن از توانایی های دفاعی و تهاجمی در سطوح مختلف آموزشی ، تسلیحاتی و تاکتیکی برخوردار است.

وی تأکید کرد که مدیریت این جنگ تاریخی و سرنوشت ساز دیگر در دست متجاوزان نیست ، بلکه فرماندهان و رهبران انقلابی یمن دست بالا را دارند.

وزیر دفاع یمن همچنین گفت اگر کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و امیر به اجبار اگر آنها علیه یمن ادامه دهند ، هزینه بسیار زیادی را پرداخت خواهند کرد.

العاطفی ادامه داد: ما تکرار می کنیم که مرحله دشمنی خطرناک را پشت سر گذاشته ایم و میدان این را می گوید [ائتلاف] متجاوزان نمی توانند فرار کنند مگر اینکه شکست را بپذیرند و یمن را ترک کنند. »

وی با بیان اینکه دیگر جایی برای حضور خارجی در آب و خاک یمن وجود ندارد ، خاطرنشان کرد: اراده ملت یمن نقض نشده است و بخشی از اراده امت اسلامی و در راس آن محور مقاومت است.

وزیر دفاع یمن با تأکید بر اینکه ادامه محاصره و تجاوزات بزرگترین تهدید برای صلح و ثبات است ، خاطرنشان کرد: کشورهای ائتلاف از صلح فقط برای رسانه ها استفاده می کنند.

در پایان ، العاطفی گفت که ائتلاف متجاوز به استفاده از عناصر تروریستی روی آورده است ، که نشان دهنده شکست ننگ آور ائتلاف است و همچنین نقش ایالات متحده را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  هانیه توسلی از بازیگری خداحافظی کرد

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید