دروازه بان تیم فوتبال سایپا: من کلمه “توافق مخفی” را نمی دانم



به گزارش ایرنا ، کوروش ملکی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر و مشکلات مطرح شده پس از بازی استقلال افزود: دو روز است که تحت فشار زیادی قرار گرفته ام اما در این مدت سکوت کردم تا ببینم چقدر قضاوت می کردم. “شوم.

وی ادامه داد: دروازه بان سعی دارد خود را ثابت کند ، قبل از آن استقلال را بلوکه کردم و بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادم. سرخابی ها آنقدر بزرگ هستند که نیازی به توافق مخفی ندارند. متأسفانه بعد از بازی فهمیدم مصاحبه هایی انجام شده است که در فضای مجازی پر شده و بحث هایی از جمله توافق نامه های مخفی بوده است.

دروازه بان سایپا تأکید کرد: نمی دانم چرا برخی افراد سعی در ایجاد حاشیه دارند ، من در این چند روز با رسانه ها مصاحبه نکرده ام. من به تمرین رفتم و با کمالوند صحبت کردم و ناراحت شدم.

وی در مورد پنالتی استقلال گفت: با توجه به شناختی که داشتم ، فکر کردم انتخاب درستی انجام داده ام. این دروازه بان اگر در بازی با تیمی مثل استقلال پنالتی بگیرد برای خودش خوب است ، زیرا دیده می شود و ادامه دادن برای او خوب است.

ملکی با تأکید بر اینکه گفته می شود با ارسلان مطهری مهاجم استقلال رابطه نزدیک دارد گفت: بله ، من با ارسلان بسیار دوست هستم و همیشه در مورد پنالتی بحث می کنیم و ضربات او را می کشیم. قبل از اینکه ضربه بزند ، یکی از بازیکنان به او گفت که می داند کجا را می زدی و این باعث ناراحتی من شد.

بیشتر بخوانید  راهکار ساپینتو ؛ نقشه سرمربی پرتغالی استقلال فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید