تحقق تمدن جدید اسلامی مستلزم داشتن مادران قوی برای تربیت فرزندان مغرور است / 14 میلیون جوان مجرد لیاقت ایران اسلامی را ندارند


به گزارش خبرگزاری هواداران از سنندج ، معصومه حکیمیان دوشنبه شب در کنفرانس بزرگ حجاب و عفاف و جمع شدن طرفداران حفظ حریم خصوصی خانواده وی در پارک آیتی سنندج گفت: سیزدهم تیر 1314 پرچم افتخاری برای مردم غیور و باهوش ایران اسلامی است و اعلام کرد که حدود 2000 انسان بی وجدان جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده اند.

نماینده مردم بسیج فرهنگ جامعه زنان کشور افزود: امسال مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است و خانه های کمتری متشکل از پدر ، مادر و فرزند به دست این دستان افتاده است. “

وی افزود: امروز آن را ازدواج دائمی می نامند ، به این معنی كه ازدواج محكمی است و زن و شوهر در این خانواده حفظ می شوند و فرزندان نیز در این خانه تربیت می شوند كه آینده ای برای ایران و تمدنی برای این خانواده خواهد بود. جهان “

به گفته حکیمیان ، یک خانواده پایدار ، یک خانواده متعادل و یک خانواده متعالی آرزوهایی است که ما سالها در پی آن بوده ایم و به دلیل برخی مشکلات در داشتن خانواده های خوشبخت ، برای ما یک رویا باقی مانده است.

وی می افزاید: “هر انسانی که پا به زمین بگذارد یک بار فرصت زندگی دارد ، هر طلوع آفتابی که می بینیم برای دیدن غروب خورشید شناخته شده نیست ، زیرا طول عمر انسان مشخص نیست و بنابراین ما حق داریم به نوعی زندگی کنیم. که سعادت را به ارمغان می آورد. از این جهان و زندگی پس از مرگ. “داشتن و زندگی در جریان طبیعی انسان.

بیشتر بخوانید  کُرِناپسین، نخستین واکسن MRNA ضد کرونا ایرانی

نماینده مردم در فرهنگ بسیج زنان در کشور یادآور شد: “اصلاً شایسته ما نیست که 14 میلیون جوان مجرد در حکومت اسلامی زندگی کنند و آنها حق تجربه پدر یا مادری را دارند و ما باید مشکلات را حل کنیم و موانع “

وی اذعان داشت: در هر جایگاه ، شغل و تحصیلات اگر هر 80 میلیون ایرانی تنها فردی تلقی شود که برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کاری انجام می دهد ، مشکلات ما به سرعت حل می شود.

حکیمیان افزود: در زمینه خانواده و خانواده های خوشبخت در ایران ، ما می خواهیم نرخ ازدواج را افزایش دهیم ، آمار طلاق را کاهش دهیم ، جمعیت را افزایش دهیم ، شاهد عفت و حیا در رفتار و گفتار و لباس باشیم و وابستگی به جامعه را از بین ببریم. “

وی گفت: “سالهاست که شما اصطلاح جنگ نرم را می شنوید و در دانشگاه ها ، مدارس و سخنرانی ها در مورد آن صحبت می شود. باید بدانید جنگی که ما از آن به عنوان جنگ نرم یاد می کنیم طولانی ترین ، بزرگترین و جهانی ترین جنگ در جهان است. جهان. “

حکیمیان ادامه داد: جنگ نرم از ابتدای خلقت آغاز شد ، زمانی که خداوند روح او را در انسان دمید و به او فرمان پرستش داد ، شیطان قیام کرد و قسم خورد که همه مردم را فریب خواهد داد ، مگر کسانی که برای خدا دم ​​می کشند.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی اعلام کرد: “یک سرباز بر روی قبر من بنویسید ، که به گفته برخی افراد درجه سازمانی است ، در حالی که وی بالاترین مقام را در جهان داشت و پس از بالاترین جنگ دشمن ما به یک سرباز نیاز داریم که برای خدا نفس بکشد. ، برای خدا “بگذارید خدا برای رضایت خدا صحبت کند و حرکت کند و حرکت کند.

بیشتر بخوانید  فشار روسیه و چین بر آمریکا برای پذیرش خواسته‌های ایران

معاون سخنگوی فرهنگ بسیج جامعه کشور اظهار داشت: ایران اکنون به 80 میلیون شهید سلیمانی برای مقابله با جنگ نرم سوزان و برانداز نیاز دارد ، زیرا از بین رفتن عفت در جامعه ایران مناسب نیست و حفظ حریم خصوصی بین خانواده ها باعث افزایش طلاق و کاهش ازدواج می شود.

وی گفت: “شورش های صهیونیست ها در 200 سال پیش در قالب پروتکل های یهودی ، آشوب ها ، مصرف الکل ، ربا ، مواد مخدر و تولد فرزندان نامشروع را به طور جدی تشویق کرد زیرا هدف آنها تبدیل همه انسان های غیر یهودی به حیوان است و آن این است که به آنها رسیده است که تا حدی در سرنگونی خلیفه خدا موفق شده اند.

وی تأكید كرد: اگر دیر كنیم ، بلایی كه بر سر اسلام در آنجلیس آمد ، بر ما وارد خواهد شد ، بنابراین باید تلاش كنیم ، زیرا حرمت همه ادیان آسمانی نقض شده و احكام اسلامی در جهان رعایت نمی شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: به مدت 700 سال ، اسلام حاکم مطلق اندلس بود ، آنها در جنگ شکست خوردند ، اما پارک های زیبایی ساختند و دختران زیبای یهودی را در آن گذاشتند ، جوانان مسلمان قوی ، مصمم و تحصیل کرده را پوشاندند و اسلام و اسلام رد شد.

به گفته معاون فرهنگی بسیج زنان در کشور ، جایی که حتی دشمنان در جنگ شکست خوردند ، حمله نرم که پس از شکست در جنگ هشت ساله رخ داد ، صد برابر افزایش یافته است.

وی گفت: “ما به والدینی نیاز داریم که شخصیت پیامبر را در خانواده نشان دهند. بزرگترین نقش زن و مادر در خانه ، همراه با کار معمول ، باید برای زن و شوهر آرام باشد و در این جنگ نرم و سردرگمی ، که نقش زن را برای همه مهم ساخته است.

بیشتر بخوانید  هشدار؛ خبری بد برای دارندگان بیت کوین

وی یادآور شد: واسطه آفرینش زن است ، محور آموزش در جامعه زن است ، وجود زن مقدس است و به همین دلیل دشمنان شیطان صفت هستند و صهیونیسم شوم ترین برنامه های آنها برای زنان است.

حکیمیان در آخرین بخش سخنان خود افزود: زنان کردستان در دفاع مقدس رهبران شیرهای ایرانی بودند و هزاران زن کرد تب و تاب زنان ایرانی را به جهانیان نشان دادند.

وی اذعان داشت: “ما برای تربیت فرزندان ممتاز و مغرور برای این سرزمین به مادران قدرتمند ، باهوش و توانمندی نیاز داریم ، زیرا ما به سمت تمدن جدید اسلامی در حال حرکت هستیم و این تمدن به افراد بزرگی احتیاج دارد ، و شاید به آن بزرگانی که در خانه های کوچک هستند و بسیار سفره های کوچک متولد و بزرگ شده اند.

انتهای پیام / 2330/70


دیدگاهتان را بنویسید