فاجعه فوتبال گیلان با سقوط چوکا تالش به فراموشی لیگ 2


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، در هفته سی و سوم مسابقات قهرمانی دسته اول کشور ، تیم فوتبال چوکا تالش به مصاف میهمان خود قشقایی شیراز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از حریف خود پیش بود ، در نهایت 2 بر 1 شکست خورد و یک هفته قبل از پایان مسابقات لیگ 1 ، او به لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد.

فرشاد پیوس از آیدین قویدل ، کنعان طاهرنژاد ، امیرحسین صالحی ، یامین فلاح ، پرهام جوادی ، ایمان شوریابی ، سعید خردمند ، حسین پاپی ، علی مصطفایی ، علی امیری و مهدی محمد یاری برای این دیدار تعیین کننده برای چوکا استفاده کرد.

پارام جوادی در این مسابقه گل اول چوکا را به ثمر رساند ، اما چوکا نتوانست از سه امتیاز ارزشمند خود دفاع کند و سپس دو گل دریافت کرد که باعث شد آنها یک هفته قبل از پایان لیگ دسته اول در لیگ دوم فراموش شوند.

متأسفانه ، در فصل گذشته ، به دلیل ضعف مدیریت در سال گذشته ، شاهد سقوط SpeedRoad به لیگ دسته دوم ، با وجود تمام تلاش های بازیکنان و قاب مربی این تیم نتوانست به لیگ دوم برگردد و چوکا تالش با سابقه فوتبالی طولانی بیش از بیست سال طول کشید تا با تلاش فراوان فرشاد پای که متاسفانه دوباره به لیگ بازگشت لیگ دوم

علاوه بر مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریتی ، نبود استادیوم استاندارد یکی از دلایل سقوط چوکا بود و آنها به دلیل نبود یک استادیوم خانگی استاندارد در Tales نتوانستند حریفان خود را بپذیرند و میزبان همه مسابقات خانگی در رشت

بیشتر بخوانید  900000 هکتار در کشور متعهد به اجرای طرح توسعه چوب بری هستند

بسیاری از مردم امشب با سقوط چوکا اشک می ریزند ، این تقصیر کادر فنی یا بازیکنان نیست ، آنها به ثبات احتیاج دارند ، برای تأمین معاش خود به حقوق و دستمزد احتیاج دارند و وقتی پول وجود ندارد ، انتظار نمی رود.

فاجعه فوتبال گیلان فراتر از سقوط چوکا تالش است و احتمال سقوط شهرداری آستارا نیز بهترین تیم در نیمه اول لیگ دسته اول بود. تیمی که در نیمه دوم فصل تنها 7 امتیاز برای فرار از آن خود کرد.

به گزارش فارس ، هفته آینده چوکا تالش آخرین حضور خود در لیگ آزادگان را در یک مسابقه تشریفاتی تجربه می کند و در سیرجان به مصاف آرمان گوهر می رود.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید