جلسه مدیران م institسسات قرآن لرستان با نماینده آژانس خرم آباد برگزار شد – مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، دیدار اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران م Instسسات قرآنی لرستان با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و رئیس خانه قرآن این استان با مهرداد ویسکرمی ، نماینده مردم خرم آباد و آنی امروز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه ، حجت الاسلام مهدی گودرتی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ، در سخنان خود از مutesسسات قرآنی به عنوان توانایی های قرآنی مناسب یاد کرد و از آقای ویسکرمی به عنوان شخصیتی با اخلاق قرآنی یاد کرد.

حجت الاسلام جعفرپور ، رئیس مرکز تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه سخنرانی کرد و خواستار موضوع بیمه قرآن و دخالت معلمان قرآنی در آموزش و پرورش شد.

در این جلسه مدیر اجرایی انجمن قرآنی لرستان ضمن ارائه گزارشی با نگاهی یک دهه ، از انجمن مitutionsسسات قرآنی استان خواستار حمایت و ارائه راهکارهایی برای بهبود فعالیت های قرآنی شدند. موسسات و از نماینده خرم آباد پرسید و آنی در مجلس شورای اسلامی ، آنها به عنوان نماینده قرآن جامعه قرآنی با ارائه طرحی برای جلسه خواستار ادامه رسیدگی به مشکلات فعالان این حوزه در کشور و استان بودند.

در این جلسه مدیران مutesسسات قرآنی نظرات خود را در مورد حل مشکلات م institسسات قرآنی بیان کردند.

در پایان جلسه ویسکرمی نماینده مردم هورام آباد و آنی وی در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای ایفای نقشی عملی در حل مشکلات نهادهای قرآنی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  افزایش تورم از تأثیر افزایش مستمری بازنشستگان در سمنان جلوگیری کرده است

دیدگاهتان را بنویسید