فجرسپاشی در آستانه ورود به لیگ برتر است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر ساعت 19:30 دوشنبه شب در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد. پیش قدم شوید و جای خود را در آن بگیرید میز سینه برای ایجاد ثبات.

در این مسابقه که نماینده فارس برای صعود در لیگ برتر مجبور به پیروزی و کسب سه امتیاز بود ، شاگردان کلانتری با یک بازی حساب شده با گل های دانیل کاردستانی ، میلاد احمدی و هادی حبیبی نژاد در دقیقه 37 ، 49 و 93 به موفقیت دست یافتند. .دانش آموزان دیوید مهابادی برای رسیدن به یک پیروزی ارزشمند و باشکوه در تیم شاهین.

در آخرین دقایق مسابقه وحید عزیزی گلزنی کرد ممنوع کردن تیم شاهین به اشتباه به مهاجم تیم فجر اخراج شد و این تیم 10 نفره است هیچ یک بازی را تمام کردم.

تیم فجر با این نتیجه 57 امتیاز کسب کرد زیرا تفاضل گل بهتر در رده های بالاتر جدول رده بندی باقی مانده و تیم های هواداران تهران و بادران که رقبای اصلی نماینده فارس در راه رسیدن به لیگ برتر هستند ، مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند ، بنابراین هر سه تیم با 57 امتیاز هنوز در تلاش برای رسیدن به قله در لیگ برتر باشید.

تیم فجر شهید سپاشی در آخرین هفته این مسابقات باید پس از 8 سال غیبت در صورت پیروزی مجوز حضور در لیگ برتر را به قعر تیم ریحان البرز در کرج برود.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس اراک فردا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید