نقش نیروهای انقلابی در حماسه انتخابات م effectiveثر بود / 70٪ ساکنان سنندج به آیت الله رئیسی رأی دادند


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، حجت الاسلام سید محمد سادات امشب در جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) را تبریک گفت ) و حضرت فاطمه گفتند: این یکی از باشکوه ترین وقایع تاریخ خلقت است که ثمرات آن در سراسر جهان گسترده است.

وی ابراز امیدواری کرد که اصول زندگی این دو امام بر اصل زندگی ما که خدا محوری ، ایثار و از خود گذشتگی ، اصل حسادت ، عفت و پرهیز از گناه و اصل گناه است ، م effectiveثر باشد. ولایت و دفاع از ولایت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان افزود: دولت انقلابی و انتخابات انفرادی یک عالم ، مجاهد ، وکیل و حامی مستضعفین و محرومان حماسی بود.

وی همچنین به انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این انتخابات بیشتر اعضای منتخب شورای اسلامی از جبهه شورای ائتلاف و نیروهای انقلابی هستند.

سادات در ادامه گفت: هر یک از نیروهای انقلاب کردستان در خلق حماسه انتخابات و انتخاب آیت الله رئیسی که بیش از 70 درصد مردم در سنندج به آیت الله رئیسی رای دادند ، نقش بسزایی داشتند.

وی در پایان گفت: حفظ پیروزی مهمتر از اصل پیروزی است و امیدواریم با انتخاب نیروهای متعهد و متخصص بتوانیم برنامه های آیت الله رئیسی را در استان تحقق بخشیم.

انتهای پیام / 2330/70


بیشتر بخوانید  علت گرانی برنج چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید