شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر


به گزارش آژانس فارس از رشت ، در هفته دوم مسابقات گروه اول فوتبال ساحلی در لیگ برتر کشور ، تیم شاهین خزر رودسر وی امشب در ورزشگاه ساحلی شهرداری این شهر به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر رفت که در نهایت با نتیجه 6 بر 2 مغلوب این تیم شد.

برای شاهین خزر رودسر ، آیدین تاشن کم دو گل به ثمر رساند و گل های تیم بوشهر را یک بار آرش کرمی و احساس دارا ، دو بار محتبا نجفی و دو بار نیز میلاد دریایی دروازه نماینده گیلان را به ثمر رساندند.

پارس جنوبی با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رده بالای گروه خود قرار گرفت و شاهین خزر رودسر بدون کسب امتیاز از 2 بازی ، شرایط مناسبی در جدول ندارد و چشم به راه هفته های آینده است.

این مسابقات به صورت دوره ای و در هر دو جهت در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود ، گروه اول شامل تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش ، شهرداری بندرعباس ، شهریار ساری ، ملوان بوشهر و ایفا سرام اردکان است.

در گروه دوم ، شاهین خزر رودسر با تیم های صنعت گلیم حداد از اصفهان ، پارک های جنوبی بوشهر ، پاس گناوه و سپاهان از سمنان هم گروه است و بهترین تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کند.

به گزارش فارس ، شاهین خزر رودسر ، نماینده فوتبال ساحلی گیلان روز دوشنبه (28 تیر) در ورزشگاه سیمر سمنان به مصاف سپاهان سمنان می رود.

انتهای پیام / 848


بیشتر بخوانید  عید مبعث چه روزی است (اسفند ۱۴۰۰) | تاریخ عید مبعث 1400

دیدگاهتان را بنویسید