برخی جریانات به دنبال کم اهمیت جلوه دادن شعارهای مذهبی هستند – کاشان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز به مقامات کاشان با بیان اینکه هیئت های مذهبی فرصتی برای ما است ، اظهار داشت: یکی از مظاهر درخشش هیئت های مذهبی در این تمرین کمک وفادارانه بود که بدون شک یکی از رهبران بخش خدمات است. .

وی با بیان اینکه پدیده تاج هنوز برای جهان ناشناخته است ، افزود: “ما نیاز به تعامل با این پدیده داریم ، زیرا در شرایط فعلی ریشه کنی تاج وجود ندارد. این بیماری به معنای واقعی کلمه زباله است و هنوز واقعا شناخته شده نیست.

سخنگوی مقام معظم رهبری در کاشان ، با بیان اینکه این پدیده تا حدی تأثیر گذاشته است که بر مذهب مردم تأثیر بگذارد ، گفت: متأسفانه امواج کرونر همیشه به روابط مذهبی نزدیک بوده اند و این نشان می دهد که تأثیر مراسم های مذهبی بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه متأسفانه عموم مردم در زندگی خود فلج هستند ، گفت: ما با پرچم ، اسکلت و سایر موارد مشکلی نداریم و اگر تأکید کنیم که عزاداری نباید در داخل منازل برگزار شود ، باید به مراسم عزاداری در یک منطقه مصوب کمک کنیم. توسط متخصصان بهداشت

سلیمانی با بیان اینکه نماد و رنگ عزاداری و عزاداری در محرم امسال باید بیشتر به چشم بیاید ، توضیح داد: کاشان باید شهر عزاداری باشد و افزایش شعارهای دینی و اخلاقی ائمه معصومین (ع) ضروری است ، همانطور که به عنوان جریانی که به دنبال شعار با برکت است نباید بر ایام محرم تأکید کرد و فقط باید بخشی از شعارها را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید  بیانیه شورای امنیت ملی روسیه درباره سفر پاتروشف به ایران

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات ، ستاد اقامه نماز جمعه و سایر نهادها در این زمینه تعهدی دارند ، تأکید کرد: لازم است متولیان برجسته شهر کاشان را به عنوان مبلغ ، مداح ، مسئولان هیئت های مذهبی برجسته و سایر مسئولان در این زمینه توجیه کرد. . از ادویه پرهیز کنید.

سخنگوی رهبر معظم انقلاب در کاشان با بیان اینکه هشدارها باید با دلسوزی و لطافت داده شود ، افزود: باید بدانیم که نفوذ وجود دارد و این مسئله یکی از اصلی ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و بنابراین ما باید هوشیار بود. در این مورد “اجازه دهید.

انتهای پیام / 801 / ت

دیدگاهتان را بنویسید