مسابقه 1143 اثر در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ، اصغر امیرنیا ، دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال اظهار داشت: بخش سواد رسانه ای جشنواره با 269 اثر بیشترین آثار را دارد. “
وی افزود: مخاطبان دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال با ارسال 198 اثر به قسمت “خدمات تحقیقات آموزشی” و 194 اثر به بخش “خانواده و سبک زندگی” با استقبال از بخشهای مختلف جشنواره از طرف خود ، رتبه های دوم و سوم را ثبت کردند. در این دو بخش
دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال گفت: با پایان مراحل ثبت نام شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال ، کار داوری آغاز می شود. مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی در روز عید سعید غدیر برگزار می شود.
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و ارائه آثار و فعالان فرهنگی ، هنری و رسانه های دیجیتال امسال در مناطق اصلی “انقلاب و مقاومت اسلامی (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)” ، ” خانواده و سبک زندگی “،” قومی ، “فرهنگ محلی و گردشگری” ، “مسجد و آیین های مذهبی” ، “امید ، سرگرمی و نشاط اجتماعی” ، “سواد رسانه ای و زیست شناسی مجازی” ، “حکمرانی و مدیریت فرهنگی” ، “تحقیق ، آموزش و خدمات پژوهشی “و” قصه گویی ” ویروس کرونا در “فضای مجازی” اتفاق می افتد.
“تولید و انتشار ، نرم افزارهای موبایل ، بازی های رایانه ای و محتوای دیجیتال” چهار بخش این جشنواره است که در بستر Platzar به آدرس www.platzaar.ir برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  اسامی داوران هفته آخر لیگ دسته اول لیگ فوتبال اعلام شد - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید