من بری را شکست دادم: سرنگونی لبنان با بستن آن خیانت است



رئیس پارلمان لبنان امروز ، دوشنبه تأکید کرد: سرنگونی لبنان با تعطیل کردن آن خیانت است و هیچ کس در هیچ شرایطی مصونیتی برای هیچ کس درگیر این مسئله ندارد.

“12 ژوئیه 2006 از نظر تعلق خاطر آزمایشی برای همه ما لبنانی ها است و وابستگی ملی و پایبندی به اتحاد ما آزمایش اراده ما برای ثبات و مقاومت بود.

رئیس پارلمان لبنان افزود: “سرزمینی که مخالف سقوط است و پرچم سفید را در برابر تجاوزات اسرائیل برافراشته نمی کند و هزاران کودک برتر را قربانی می کند و امروز با همه مردم و قدرت معنوی و نخبگان حرفه ای و مدنی و سیاسی و حزب برنده است. نیروها “این خلاف آزمایش تعلق خاطر کشور به وحدت ، ثبات و مقاومت است. آیا او موافق است؟ بله ، ما باید موفق شویم.

“باری” چاره ای جز موفقیت نداریم ، و گرنه ، چه بدانیم و چه ندانیم ، مانند کسی رفتار کردیم که سقوط لبنان را به عنوان یک پیروزی آزاد برای دشمن اسرائیلی معرفی کرد ، که آشکارا و پنهان آشکارا و به طور ضمنی فرصت ها را جستجو می کند ، ” گفت: نابودی لبنان ثروت و نقش آن است و این بار به واسطه این وزیر و این وزیر به عنوان فرشته نجات ظهور کرده است.

نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه مداخله ، ایران را مقصر اوضاع اقتصادی لبنان دانست. بنی گانز ، وزیر جنگ رژیم اخیراً پیشنهاد کرده است که کمک های بشردوستانه به لبنان برای حمایت از آن در زمینه بحران مالی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  این خودرو رسماً جایگزین سمند و ۴۰۵ شد

رئیس پارلمان لبنان افزود: سرنگونی لبنان با بستن و غرق شدن نهادهای آن در خلا dead مهلک و ترک اقدامات بیهوده سیاسی و قانون اساسی و فداکاری کشور در کشتن نارضایتی های شخصی ، همان چیزی است که خیانت علیه شهروندان و کشور تلقی می شود. “

“جنایت بمب گذاری در بندر بیروت یک جنایت ملی است که قلب لبنانی ها را هدف قرار داده است و ما تحت هیچ شرایطی هرگز راضی نخواهیم شد که تمام واقعیت را با جزئیات کامل بدانیم و به هر روشی همه عاملان را مجازات کنیم. “باری گفت.

وی افزود: ما با قوه قضائیه موافقت خواهیم کرد و مصونیت فقط از خون شهدای ماست.

در همین حال ، کمیته نمایندگی خانواده های قربانیان انفجار بیروت در بیانیه ای بر لغو مصونیت و صدور مجوزهای دادرسی به متهمان فعلی و سابق ، وزرا و روسای امنیتی به درخواست بازپرس تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید