لزوم تبدیل مشوقهای موقت ازدواج به مشوقهای دائمی



معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم مشاوره ازدواج و ایجاد مطالب توسط این معاون در راستای مشاوره ازدواج گفت: ما معتقدیم مشاوره به رونق و شکل گیری مناسب کمک می کند دفاتر مشاوره خانواده و از قبل تخصصی و ازدواج این معاون در سه سال گذشته به مرز 500 دفتر مشاوره رسیده است ، اما مشکل اصلی ما در این زمینه عدم پوشش بیمه خدمات روانشناسی و مشاوره است.

به گزارش ایسنا ، محمدمهدی تندگویان در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور وزیر ورزش و جوانان ، جمعی از اعضای مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی ، خیران و فعالان ازدواج و مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده “وی گفت:” متأسفانه ، این خدمات تحت پوشش بیمه نیستند و ما مکاتبات متعددی را در این زمینه انجام داده ایم. ” برای توزیع بودجه مکاتبه ای با سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه برقرار شده است ، اما تلاش های زیادی برای تحقق این امر لازم است.

وی افزود: در حال حاضر مراکز مشاوره و روانشناسی زیر نظر این معاون تا شش جلسه مشاوره رایگان ارائه می دهند اما ادامه این کار نیاز به هزینه دارد و بسیاری از جوانان نیاز به ادامه این مشاوره دارند.

تندگویان همچنین به بحث “نیکوکاران ازدواج” اشاره کرد و گفت: در بحث نیکوکاران زناشویی که در استان گلستان شکل گرفت ، یک اتفاق بزرگ رخ داد. اکنون ما در تمام استان ها موسسات خیریه داریم. ما می خواهیم نیازهای اساسی خیرین در مجلس در دستور کار قرار گیرد. ما باید به خیریه کمک کنیم و برنامه ای برای حل مشکلات خودشان ارائه دهیم. اهدا کنندگان خانه به استثناهای ساختمان احتیاج دارند.

بیشتر بخوانید  رتبه عجیب کنکور این 3 بازیگر مشهور ایرانی!

وی با تأکید بر اهمیت دائمی نگه داشتن مشوق های موقت گفت: “سالها ما می خواهیم مشوق های موقت را دائمی کنیم. وام ها خوب است اما موقت است و در نهایت بازپرداخت اقساط برای زوجین وجود دارد.” من می خواهم این مشوق ها مشوق های دائمی برای زندگی ، که می تواند منجر به تولد کودک شود ، بنابراین ما می خواهیم به انگیزه های مداوم در فصل بودجه توجه کنیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تولید محتوا در حوزه جوانان کاری مناسب و پایدار است ، افزود: از جمله مأموریت های این وزارتخانه تولید محتوای تبلیغاتی در این زمینه بود از ازدواج و خانواده. “شاید سالها این تولید محتوا نتیجه درستی نداشته است و اکنون ما افتخار می کنیم که کار تولید محتوا را که از دو سال پیش آغاز شده و با گذشت زمان در شبکه های مجازی و در برخی رسانه های ملی پخش می شد ، فاش کنیم. .

وی ادامه داد: ما در ایجاد محتوا برای جوانان عدالت را رعایت کرده ایم ، این آثار توسط خود جوانان و برای جوانان ساخته شده است و تقریباً 400 جوان در ساخت این مجموعه ها مشارکت داشته اند که منجر به اشتغال زایی شده است. ما می توانیم این کار را در همه مسائل و در همه سیاست های مشترک سیستم در مقیاس بزرگ و ملی انجام دهیم. این مجموعه از اول همین هفته بصورت رایگان برای کلیه نهادهای سیاستگذار ارسال شد و ای کاش کثیف نشود.

تندگویان با اشاره به محتوای تهیه شده توسط معاون در رابطه با ازدواج جوانان گفت: ما هیچ توقعی جز تبلیغ و انتشار این آثار نداریم. قطعاً توصیه می شود موسسات از این مجموعه استفاده کنند. در این مطالب ما با الگوی نگرشهای کلی سیاست های کشور کار کرده ایم و موضوعات اصلی آنها ازدواج موفق ، مهارت های زندگی ، اهمیت و ضرورت ازدواج آسان ، مشاوره ، جمعیت ، تولد و والدین ، ​​اهدا کنندگان ازدواج و سواد رسانه ای برای خانواده ها است. ، تاج و … خوب.

بیشتر بخوانید  درباره فعالیت دانشمندان شیرازی در هنگام افتتاح حجاب توضیح دهید - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

تندگویان همچنین گفت: محتوای تولید شده کوتاه است و می تواند از رسانه ملی پخش شود.

سرانجام معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: هزینه تولید این محتوا 2 میلیارد و 300 میلیون تن است و ما ثابت کرده ایم که جوانان با عشق کار می کنند ، زیرا اگر شرکت دیگری محتوای مشابه تولید کند ، حداقل 10 برابر قیمت فعلی هزینه دارد. این چیز خوبی است و این شبکه می تواند با عشق ، خدمت و داوطلبانه در همه زمینه ها محتوا تولید کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید