سربازان آمریکایی در هاساکا گشت زنی می کنند و هیئت نمایندگی ایالات متحده طی دو سال به سرطان سفر می کند



کاروانی از خودروهای زرهی آمریکایی به همراه نیروهای امنیتی و پشتیبانی هوایی برای اولین بار در ماه های گذشته در حال حرکت به سمت شرق بودند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم ، سواره نظام آمریکایی متشکل از چهار خودروی زرهی برای اولین بار پس از ماه ها با نیروهای دموکراتیک سوریه (QSD) برای ادامه منطقه جامعا در منطقه الرمیلان گشت زنی کرد. ورودی شرقی کامیشلی.

این کاروان به عنوان بخشی از تعهد واشنگتن در حفظ امنیت و ثبات ساکنان شرق فرات ، با پشتیبانی هوایی از بالگردها در امتداد مرز سوریه و ترکیه پرواز کرد.

هلیکوپترها بمب های هشدار دهنده را به عنوان بخشی از مکانیزم هماهنگی مشترک بین ارتش روسیه و ایالات متحده از طریق یک کانال ارتباطی دائمی ، بر فراز شهر کامیشلی پرتاب می کنند.

این پایگاه خبری به نقل از یک منبع آگاه نظامی گزارش داد ، یک هیئت بلندپایه از ارتش آمریکا و ائتلاف بین المللی ضد داعش پس از دو سال برای دیدار با رهبران دموکرات سوریه برای حمایت از قاسد برای اولین بار به رقه سفر می کند.

سفر هیئت نظامی دو روز به طول انجامید و طرفین در مورد موضوعات نظامی مربوط به حمایت از ثبات و امنیت منطقه در شرق رود فرات گفتگو کردند.

در اکتبر 2019 ، واشنگتن نیروهای خود را از سرطان خارج کرد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با فروش ۸۰ هزار میلیارد تومان! + عکس

دیدگاهتان را بنویسید