دستور مجوز قایق صادر شد / از ما انتظار مدال نداشته باشید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترعلیرضا سهرابیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه هر ساله برگزار می شود و هیئت های استانی از کار فدراسیون و آنچه اتفاق افتاده مطلع می شوند. خوشحالم که موارد مطرح شده توسط اعضای مجمع تأیید شد و من افتخار می کردم که خانواده قایقرانی در کنار هم کار می کردند.
سهرابیان درباره جایزه دادن قایق ها نیز گفت: پیش نویس توافق نامه چهار ساعته ارسال شده و فردا نماینده ما برای تصویب عزیمت می کند. البته امیدوارم این اتفاق بیفتد ، زیرا قبلاً باید چندین بار این اتفاق می افتاد. با توجه به اینکه نماینده فدراسیون نیز در آنجا است ، امیدوارم این بار قایق ها آزاد شوند. البته ، مسابقه دهنده ما که شنبه هفته آینده به توکیو می رود ، متأسفانه نمی تواند قایق ها را ببیند. یک بار دیگر خوشحالم که قایق های ما برای آماده شدن برای بازی های آسیایی 2022 در دسترس هستند. البته قایق ها در سال 1996 خریداری شده اند ، اکنون که صحبت از 1400 است ، امیدوارم وقتی به دست ما برسند آسیب نبینند.

وی در خصوص بازدید وزیر از اردوی المپیک گفت: آقای سلطانی فر و معاونان وی ساعت 19:00 به مجموعه ورزشی می آیند تا از وضعیت تمرینات و وضعیت ورزشکاران مطلع شوند.

سهرابیان در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم پرداخت پاداش به ورزشکاران المپیکی ، تأکید کرد: هفته گذشته همه گفتند فدراسیون کار خطرناکی انجام داده است اما طبق پروتکل های فوق ، ما به ورزشکاران و مربیان المپیک و پارالمپیک پاداش پرداخت کردیم. به دلیل کمبود وقت ، افراد کمی مورد تقدیر قرار گرفتند. بعد از المپیک ، انشاالله از همه کسانی که برای رسیدن به المپیک زحمت کشیدند تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید  مرگ ناگهانی زن جوان در باشگاه ورزشی + فیلم

وی درباره پیش بینی خود از نتایج ورزشکارانش در المپیک گفت: من بارها گفته ام که آنها انتظار کسب مدال از ما را ندارند اما امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی و کایاک را بدست آورم.

سهرابیان درباره سفارش قایق برای بازی های المپیک گفت: “همه کارها تمام شده است.” البته شهروندان دست و پنجه شخصی خود را بر می دارند و چند ساعت زودتر به فرودگاه می روند تا بتوانند دست و پا زدن خود را ببندند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید