یورو 2020 یوفا رفتار بی ادبانه هواداران انگلیسی را محکوم می کند / تهدید جدی از احتمال حضور در جام جهانی 2030 – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیماتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در واکنش به رفتارهای بی ادبانه شورشیان انگلیس قبل و بعد از شب گذشته (یکشنبه) یورو 2020 در برابر ایتالیا ، در صفحه ویژه این سازمان در توییتر خود نوشت: یوفا نژادپرستی بسیار مشمئز کننده ای پس از بازی نهایی یورو در برابر تعدادی از بازیکنان ملی پوش تیم انگلیس محکومیت رفتاری را که هیچ جای مطلق در فوتبال و جامعه ندارد ، انجام داد. ما در کنار این بازیکنان هستیم و از تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای در نظر گرفتن شدیدترین مجازات ها برای متخلفان استقبال می کنیم.

بعد از اینکه سه بازیکن سیاه پوست از انگلیس (مارکوس راشفورد ، گیدئون سانچو و بوکائو ساکا) پنالتی های خود را از دست دادند تا در فینال یورو 3-2 مغلوب ایتالیا شوند ، گروهی از طرفداران انگلیسی تندرو در فضای مجازی به آنها حمله کردند و به نژادپرستان توهین کردند.

پس از فینال ، گروه بزرگی از آنها با معدود هواداران ایتالیایی که در ورزشگاه حضور داشتند درگیر شدند و آنها را شکست دادند. همچنین قبل از بازی ، گروه بزرگی از هواداران تیم ملی انگلیس در حالی که به دلیل مصرف الکل در وضعیت غیر عادی قرار داشتند ، رفتارهای بسیار نفرت انگیز و زشتی نشان دادند و حتی برخی از آنها برهنه بودند. دیگران حتی با سوزاندن ، تف دادن و لگد زدن به آن پرچم ایتالیا را از نظر فوتبال انگلیس زشت جلوه دادند.

به گزارش مجله اکسپرس؛ رفتار نفرت انگیز هواداران انگلیسی در مقابل استادیوم ومبلی قبل ، در حین و بعد از فینال ، که در آن حتی درگیری و زخمی شدن نزدیک به 15 افسر پلیس در لندن بود ، به انگلیس فرصتی داد تا میزبان جام جهانی 2030 با ایرلند باشد. خطر جدی عدم توانایی پلیس انگلیس در کنترل هواداران تندرو و خشن این کشور ، که بدون بلیط قصد ورود به ورزشگاه را داشتند و بسیاری از آنها موفق به غلبه بر موانع موجود شدند ، نتیجه منفی بزرگی برای پیشنهاد میزبانی انگلیس در جام جهانی 2030 م. 20 ام. ایجاد هشتگ در فضای مجازی با عناوینی مانند “خدا را شکر انگلیس از دست داد” ، “جام به رم رفت ، نه خانه” و “نه به نژادپرستی” ، “حال شما چطور است” آنها همچنین انزجار علاقه مندان به فوتبال را از رفتار و ناتوانی انگلیسی ابراز می کنند. آنها شکست را پذیرفتند.

بیشتر بخوانید  کل کل حدیث میرامینی با دوستش به بی احترامی کشید/ حدیث میرامینی عزادار شد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید