واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به سردرگمی گیج شده محدودیت های کرونر در دزفول / آیا کادر پزشکی و جهاد نیروهای جهادی به هدر رفته است؟ + فیلم – اخبار از خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب چندش آور، شهر دزفول یکی از شهرهای توریستی استان خوزستان است که بیشترین اقامتگاه های ساحلی را در خود جای داده و سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر از سراسر استان و کشور است.

گرمای خوزستان و رودخانه وسوسه انگیز دس همچنان بسیاری از دوستان شنا را به سمت آب خنک و ساحل فاراباحبهش دسفول جذب می کند. مسافرانی که می توانند ویروس کرونا را حمل کنند ، در صورت عدم کنترل ، می توانند شهر را بیش از پیش بحرانی کنند.

بعلاوه ، شواهد و واقعیتها این است که نه مردم توجه جدی به این وضعیت دارند و نه متأسفانه مقامات شهری به دنبال راه حلهای قاطع و بازدارنده برای محدود کردن افراد خارجی به آخر هفته به دزفول هستند. مجموعه این مشکلات باعث می شود که وضعیت دسفول از مرز هشدار عبور کند و به مرز بحران برسد.

اما از طرف دیگر پرونده ایثار و ازخودگذشتگی کادر پزشکی و پرستاران بیمارستان بزرگ دزفول و بدرقه و اعزام نیروهای جهادی مدافع حرم بدون هیچ چشمداشتی برای سومین بار در بیمارستان بزرگ دزفول است. آنها در کنار کادر پزشکی خدمت می کنند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم در بیمارستان عمومی دزفول حضور یافت و تصاویری از تلاش های کادر پزشکی و نیروهای جهادی مستقر در بیمارستان را ضبط کرد و همچنین با علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مصاحبه کرد که در زیر مشاهده می کنید.

علی گمیشیشی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دسفول ، در مورد آخرین بیماری عروق کرونر قلب در دزفول گفت: روند بیماری کرونر قلب در دسفول رو به کاهش است. طی هفته گذشته ، در دزفول با کج شدن جزئی از بیمار با تاج مواجه شده ایم.

بیشتر بخوانید  چگونه می توانیم اطلاعات کارت حافظه خراب را بازیابی کنیم؟ / فیلم سینما

وی با اشاره به آخرین آمار بیماران کرونر قلب در بیمارستان عمومی دزفول ، افزود: تعداد بیماران شرایین کرونر در بیمارستان عمومی دزفول 100 نفر است و همچنین متوسط ​​تعداد بیماران کرونر قلب در این بیمارستان 15 تا هر روز 20. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دسفول افزود: در حال حاضر شش بخش از بیمارستان دسفول به درمان بیماران مبتلا به کرونر قلب اختصاص دارد که علاوه بر درمان بیماران مبتلا به کرونر قلب ، خدمات به بیماران عادی نیز ارائه می دهد “

گومایشی با بیان اینکه افزایش بیماری کرونر قلب در دزفول یک هشدار و نگرانی است ، گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل سلامت مردم شاهد کاهش بیماری کرونر قلب در دزفول باشیم.

وی به آمار تست های تاج در دزفول اشاره کرد و گفت: به طور متوسط ​​روزانه 200 آزمایش تاج در شهرستان دزفول انجام می شود که از این تعداد حدود 30 تا 40 درصد آزمایشات مثبت است. اما در مواردی که شاهد افزایش تاج در شهر هستیم ، این رقم به 60٪ می رسد.

وی در پاسخ به سer’sال خبرنگار تسنیم در مورد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استراحتگاه های دسفول در برابر تاج در برابر تلاش های نیروهای جهادی مستقر در بیمارستان و قربانیان کادر پزشکی در بیمارستان بزرگ دسفول ، گفت: پیشخوان کرونا ما شما را در مقرهای شهر معرفی می کنیم.

گومائیشی با اشاره به وقایع اخیر در تفرجگاه های ساحلی دسفول ، افزود: “قبل از حوادثی که در تفرجگاه های ساحلی رخ داده بود ؛ با توجه به پایش آمار کرونر در سطح شهر ، بروز بیماری عروق کرونر قلب در دزفول ، آمار آزمایشات مثبت ، تعداد آماری برای مراقبت های سرپایی و درصد انطباق با پروتکل های بهداشتی ، همه جوانب را رصد و پیش بینی می کنیم.

بیشتر بخوانید  بستری شدن در کرونر در یزد بیش از 700 تن است

وی در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان توسط استانهایی احاطه شده است که در حالت تاج سرخ قرار دارند ، گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خوزستان ، ترافیک در شهر دسفول از جمله در بحث حمل و نقل ، تجارت و گردشگری زیاد است . تحت شرایطی که ما رعایت کردیم ، ما نظر و پیشنهاد خود را به ستاد مبارزه با فساد تاج برای ارائه محدودیت در استراحتگاه های شهر دزفول ارائه دادیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشنهادات ارائه شده به ستاد باکرون در دسفول گفت: روزهایی که جمعیت زیادی مانند آخر هفته ها باید تعطیل باشد یا اگر تعطیل نیست ، حداقل برای تعداد مردم و وسایل نقلیه ای که وارد استراحتگاه های ساحلی می شوند. “این موارد قابل کنترل است و یا باید از افراد و گشت ها استفاده شود تا به آنها یادآوری شود که از استانداردهای بهداشتی پیروی می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دسفول گفت: نه تنها درخواست علوم پزشکی دسفول ، بلکه درخواست مردم دسفول برای مشاهده ساماندهی این وضعیت است.

وی درصد انطباق با پروتکل های بهداشتی در شهرستان دسفول را بیان کرد و گفت: به طور متوسط ​​درصد انطباق با پروتکل های بهداشتی در ادارات ، بانک ها و مکان هایی که خدمات ارائه می دهند درصد قابل قبولی است.

گوماشیشی افزود: طرح شهید حاج حاج کاظم سلیمانی در شهر دسفول همچنان ادامه دارد.

هاجر خودرنژاد ، رئیس گروه خواهران گروه جهاد شهدای مدافع حرم ، در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: پرستاران می روند.

وی با بیان اینکه اعضای گروه شهدای گروه شهدای “مدافع حرم” متشکل از خواهران و برادرانی که از اقشار مختلف جامعه هستند (دانشجو ، دانشجو ، کارمند و فرهنگ) ، افزود: او در عالم بزرگوار مستقر می شود بیمارستان Desful؛ و صبح ، ظهر و شب در سه شیفت خدمت کنید.

بیشتر بخوانید  مدفوع سیاه نشانه چیست؟ | دلایل و روش درمان

این بانوی جهادگر اهل دسفول با بیان اینکه جهادگران با مراجعه به بیمارستان جایگزین همراهان بیمار می شوند ، با اشاره به خدمات جهادگران مستقر در بیمارستان گفت: ترویج بیماران ، دادن غذا به بیماران ، توزیع چای ، موارد شخصی به بیماران ، پشتیبانی از کادر پزشکی شناسایی بیماران نیازمند و پشتیبانی از طریق موسسات خیریه ، جابجایی بیماران از بخشها و غیره

وی با بیان اینکه حضور جهادگران در بیمارستان موجب رضایت بیماران و کادر پزشکی است ، افزود: نیروهای مستقر در بیمارستان بدون هیچ چشم داشتی و با عشق و علاقه در کنار بیماران و کادر پزشکی هستند. افتخار دیگر نیروهای جهادی علاوه بر خدمت به بیماران ، خدمت به والدین شهیدی است که به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا است. پدر و مادر شهیدی که روزی پسرش را برای صلح و امنیت ما به میدان نبرد بردند.

رئیس اداره جهاد خواهران شهدای مدافع حرم ، خدمت به صبر و نماز صبور را بهترین پاداش تلاش جهادگران دانست و گفت: امیدواریم خدمت نیروهای جهاد باعث خوشحالی مقام معظم رهبری شود. ”

وی در ادامه گفت: برای حمایت از نیروهای جهادی از هموطنان عزیز خواسته ایم نذورات خود را جهت خدمت رسانی به بیماران با تاج به شماره 606256105807350 به نام رهبر گروه جهادی محسن پلاتون زاده واریز کنند.

فیلم گفتگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی دسفول و عکسهایی از تلاشها و فداکاریهای کادر پزشکی و گروه جهادگران شهدای مدافع حرم واقع در بیمارستان دسفول گرند را مشاهده کنید.

انتهای پیام / 337 / ش

دیدگاهتان را بنویسید