جلیلی: رهبر نماز جمعه اهواز فقط یک دولت سایه است / دولت سایه باید گسترده باشد


به گزارش آژانس سیاسی فارس ، سعید جلیلی ، یک عضو توصیه مصلحت وی در یک نشست مجازی با جمعی از جوانان و فعالان انقلابی استان خوزستان گفت: ادامه کار چطور است دولت سایه انتظار می رود این جنبش جامع ، عمومی و نه تنها با اتکا به چندین نفر باشد.

وی با بیان اینکه درک و پیگیری مشکلاتی که آنها با آن روبرو هستند از اولویت فعالیت های دولت سایه است ، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که فعالیت های دولت سایه در استان های مختلف برای پیگیری و اجرای الزامات آنها است. آنها باید احساس کنند که جوانان آنها از همان استان مشکلاتشان را برطرف می کنند حالت خوبه البته به خوبی دنبال می شود.

یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی افزود: “هنگامی که مردم احساس می کنند برخی از جوانان انقلابی هستند در قالب بسیار مهم است که مشکلات خود را واقعاً حل کنید. در مراحل بعدی ما باید تا رسیدن به نتیجه و ارتباط مردم با این حرکت به کار خود ادامه دهیم.

جلیلی با اشاره به نقش مهم و ارزشمند حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: ایمان فقط من یک کشور سایه هستم. زیرا بارها شاهد بوده ام که در موقعیت های مختلف برای حل این مشکلات سعی در حل مشکلات مردم خوزستان داشته اند.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت و برقراری ارتباط با مقامات مختلف استانی که در حل مشکلات مردم نقش دارند اقدام خوبی برای ادامه فعالیت های دولت سایه در استان خوزستان است.

بیشتر بخوانید  پادکست / از انکار ادعای داخلی تا رد ادعای خارجی مورد اختلاف

یکی از اعضای شورای تشخیص با بیان اینکه نباید از سنگ بزرگ نام برد ، گفت: طبیعی است که گروه های مردمی نمی توانند همه مشکلات را حل کنند ، اما مهمترین موضوع در پیگیری ، ارائه دلیل است تا مردم خود راه درست مطالبه گری را اعمال می کنند.

جلیلی با بیان اینکه همه اولویت ها به مسائل اقتصادی مربوط نیست ، افزود: پیگیری نحوه توزیع و هزینه بودجه های فرهنگی و اجتماعی در استان ها را می توان از ویژگی های مهم دولت سایه دانست.

وی تأکید کرد: تعیین چگونگی عملکرد این هزینه ها می تواند به تعیین اولویت ها و کارهای واقعی کمک کرده و از انجام کارهای نمایشی جلوگیری کند.

در همین رابطه جلیلی گفت: اگر بگوییم دولت سایه سایه مردم بر دولت است ، نظارت ، نظارت و بررسی جدی بودجه های تخصیص یافته در مناطق مختلف زمینه تصویب ، اصلاح یا تکمیل فعالیت ها و روند مدیریت هر استان. “

پیش از سخنرانی جلیلی ، فعالان استان خوزستان به نکات زیر اشاره کردند:

مقابله با حکمرانی بد و شایسته سالاری ضعیف در مدیریت ارشد

– بین فرصت های اقتصادی خوزستان در مناطق مختلف و موقعیت بالای استان در مشکلات اجتماعی تفاوت زیادی وجود دارد

– موضوعات جامعه کارگری ، به ویژه در صنعت نفت و گاز ، مانند تبعیض در حقوق و مزایا ، امنیت شغلی (قرارداد کار) و نبود اتحادیه های کارگری

– عدم تفکیک اولویت های اصلی فرهنگی و بودجه ریزی غلط در این زمینه و اتکا به کارهای نمایشی

کمبود زیرساخت و ضعف چرخه فرهنگی

بیشتر بخوانید  زنجبیل را اصلا با این غذاها مصرف نکنید! | خطر جدی مصرف زنجبیل در این غذا ها

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید