کالدرون: مارادونا در بهشت ​​از مسی لذت می برد


به گزارش ایرنا ، تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح دیروز با گل آنخل دی ماریا موفق شد در دیدار نهایی کوپا آمریکا برزیل را شکست دهد و پس از 28 سال قهرمان این مسابقات شود.

گابریل کالدرون بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا درباره قهرمانی آرژانتین در این رقابت ها صحبت کرد که در زیر می خوانید:

کالدرون: مارادونا در بهشت ​​از مسی لذت می برد

سرانجام طلسم 28 ساله آرژانتین شکسته شد و این تیم قهرمان کوپا دل ری شد. صحبت در مورد آن.
قهرمان بودن همیشه احساس خوبی است ، جدا از اینکه تیم ملی آرژانتین بازی خوبی انجام داد ، آنها نشان دادند مردان در شرایط سخت باید در کجا باشند.

چرا آرژانتین با وجود ستاره هایش در این مدت نتوانست قهرمان شود؟
در فوتبال ، پیروزی هرگز آسان نیست ، تیم فرانسه را می بینید ، آنها مدعی اصلی قهرمانی اروپا بودند ، اما خیلی زود به خانه بازگشتند. آرژانتین از سال 2004 تاکنون چهار بار در فینال شکست خورده و یک بار هم سوم شده است. بنابراین تیم ما به پیروزی نزدیک بود ، آنها فقط باید یک قدم کوچک بردارند و این بار موفق شدند.

نفوذ مسی در این قهرمانی چه بود؟
او رهبر فوتبال آرژانتین است ، برای صحبت در مورد مسی نیازی به کلمات نیست ، فقط باید بنشینید و بازی او را تماشا کنید و لذت ببرید.

کالدرون: مارادونا در بهشت ​​از مسی لذت می برد

این قهرمانی برای مردم آرژانتین بسیار دلپذیر بود ، شاید حتی مهمتر از قهرمانی در جام جهانی. نظر شما چیه؟
خوب ، من فکر می کنم این کلمات کمی بزرگ هستند ، من می خواهم بگویم که جام جهانی مهمترین رویداد فوتبال است ، اما در حال حاضر این کوپا آمریکا برای مردم آرژانتین بسیار مهم بود. آرژانتین و فوتبال یکی هستند و تیم ملی ما همیشه در مواقع سخت مردم را خوشحال می کند.

بیشتر بخوانید  این خانم زیبا عروس خسرو شکیبایی است+ عکس

آرژانتین در دوران حرفه ای شما عملکرد خوبی در جام جهانی داشت و حتی قهرمان و نایب قهرمان شد اما در کوپا آنها نتوانستند جام را بدست آورند ، دلیل آن چیست؟
همانطور که قبلاً گفتم ، پیروزی هرگز آسان نیست زیرا تیم بزرگی داشتیم. فوتبال آمریکای جنوبی همیشه با اروپا متفاوت بوده است و در گذشته حتی با امروز متفاوت بود. در فوتبال مهمترین مسئله پیروزی است ، اما در سالهای گذشته هرگز نوبت قهرمانی در جام حذفی نبود.

نزدیک مارادونا بودی. اگر بودی چه حسی داشتی؟
او اکنون خوشحال بود ، مانند همه آرژانتینی ها ، به ویژه مسی ، که می فهمد مارادونا برای قهرمانی در تیم ملی آرژانتین چه فشارهایی به خودش وارد کرده است.

کالدرون: مارادونا در بهشت ​​از مسی لذت می برد

کالدرون: مارادونا در بهشت ​​از مسی لذت می برد

دیدگاهتان را بنویسید